به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۲۴ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب : ۴۰۹۸۸۵
رسانه‌های اسپانیا و فرانسه خوشبین به انتقال بزرگ

رئال-امباپه: جزئیات جدید و امیدوارکننده

رئال-امباپه: جزئیات جدید و امیدوارکننده
گروه ورزشی: روزنامه اکیپ روز دوشنبه خبر داد که کیلیان امباپه در نامه ای به باشگاه پاری‌سن‌ژرمن اعلام کرده که قصد تمدید قرارداد خود در پایان فصل آینده را ندارد. باشگاه فرانسوی در واکنش به این تصمیم ستاره خود قصد دارد او را در همین فصل و پیش از تبدیل شدن به بازیکن آزاد به بهترین پیشنهاد ممکن بفروشد. روزنامه اکیپ روز دوشنبه خبر داد که کیلیان امباپه در نامه ای به باشگاه پاری‌سن‌ژرمن اعلام کرده که قصد تمدید قرارداد خود در پایان فصل آینده را ندارد. باشگاه فرانسوی در واکنش به این تصمیم ستاره خود قصد دارد او را در همین فصل و پیش از تبدیل شدن به بازیکن آزاد به بهترین پیشنهاد ممکن بفروشد. 
1886992
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن بعد از رسانه ای شدن تصمیم امباپه از او ناراحت و معتقد است که لزومی نداشت که او تصمیم خود را علنی کند چرا که در صورت عدم توافق در پایان سال آینده همکاری طرفین به پایان می‌رسید. باشگاه خسته از تغییر موضع‌های متعدد امباپه این بار تصمیم خود را برای فروش او گرفته و قصد دارد از این طریق کسب درآمد کند. 
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن استراتژی جدیدی را در پیش گرفته که در آن هیچکس بالاتر از باشگاه نیست. این همان چیزی است که در مورد فوق ستاره های دیگر باشگاه از جمله سرخیو راموس، لیونل مسی و نیمار نیز رخ داد. 
1886989
بعد از جدایی کریم بنزما رئال مادرید به دنبال مهاجمی ششدانگ و بزرگ است و از کیلیان امباپه به عنوان جدی ترین گزینه این باشگاه برای جانشینی هموطنش در مادرید یاد می شود. پیشنهاد مالی خوب از رئال می تواند PSG را راضی به این انتقال کند.
مارکا امروز در گزارشی با اشاره به مطالب فوق تاکید کرد با وجود نبود رابطه دوستانه میان دو باشگاه رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن هیچ محدودیتی برای انتقال امباپه به مادرید وجود ندارد. پاریسی‌ها که می خواهند با فروش امباپه پول خوبی به جیب بزنند در حاضرند او را حتی به رئال بفروشند. رئالی ها دو سال پیش در حالی که یک سال از قرارداد امباپه باقی بود رقم شگفت انگیز 200 میلیونی را به او پیشنهاد کرده بودند. احتمالا در صورت دریافت یک پیشنهاد خوب دیگر پی اس جی آن را رد نخواهد کرد. 
در روزی که اخبار و شایعات متعددی در مورد موضع امباپه در خصوص جدایی‌اش از پاریس منتشر شد، لو پاریزین تاکید کرد که بازی در رئال هدف نهایی ستاره تیم ملی فرانسه برای فصل جدید است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها