به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۱۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۱۷ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب : ۴۱۰۱۸

ازدحام مردم خودروي روحاني را متوقف کرد

گروه سياسي:​ اشتیاق وازدحام ایلامی ها برای استقبال از دکتر ˈحسن روحانیˈ در بدو ورود به این شهر به حدی است که باعث توقف خودرو حامل رییس جمهوری در مسیر حرکت به سمت محل سخنرانی شده است.
ازدحام مردم خودروي روحاني را متوقف کرد
جمعیت استقبال کننده از رییس دولت تدبیر و امید که قرار است ایلامیان برای نخستین بار با او ملاقات کنند در ورزشگاه تختی شهر ایلام لحظه به لحظه بیشتر می شود. دکتر ˈحسن روحانیˈ ساعتی قبل در راس هیاتی متشکل از کاروان دولت تدبیر و امید از طریق فرودگاه وارد شهر ایلام شد.  مردم شهر ایلام با در دست گرفتن عکس و پوستر دکتر روحانی به رییس جمهوری خوش آمد می گویند و مسیر اصلی فرودگاه منتهی به ورزشگاه تختی محل سخنرانی رییس جمهوری با استقبال گرم شهروندان مواجه شده است.
 
 با وجود اینکه ساعت ملاقات مردمی با رییس جمهوری در ورزشگاه تختی ساعت 10 اعلام شده ولی شماری زیادی از مردم از ساعت ها پیش در این مکان گردهم آمده اند.   گروه های مختلف مردم اعم از زن و مرد و پیر و جوان با در دست داشتن عکس و پلاکارهای حامل پیام های خوش آمدگویی به زبان کردی و فارسی، منتظر دیدار با رییس جمهوری هستند.

دیدار با منتخبان، شرکت در همایش توسعه و سرمایه گذاری و نشست شورای اداری ایلام از برنامه های سفر دکتر روحانی به ایلام است. استان ایلام با گستره 20 هزار کیلومتر مربع و 565 هزار نفر جمعیت در باختری ترین نقطه کشور قرار دارد.

مردم ایلام از زمان آغاز زمزمه های سفر رییس جمهوری اسلامی ایران به استان در اسفندماه سال 92 خود را برای پذیرایی و استقبال از دکتر روحانی آماده کرده بودند. ایلامی ها بی صبرانه و امیدورانه به انتظار نشسته اند تا با حضور رییس جمهوری و تدبیر دولت گره های کور مشکلات دیارشان باز و ظرفیت ها و فرصت های توسعه ای استان شکوفا شود.
مرجع : ايرنا