به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۹:۵۷
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۱۹ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : ۴۱۲۰۹
اگر مفید نباشم لجبازی نمی‌کنم و می‌روم

رحيمي: به من فقط سه ماه فرصت دهید

گروه ورزشي: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه هواداران به من فرصت دو، سه ماهه بدهند، گفت: اگر برای پرسپولیس مفید نباشم در پایان 3 ماه می‌روم و برای رفتن لجبازی نمی‌کنم.
رحيمي: به من فقط سه ماه فرصت دهید
علیرضا رحیمی با بیان اینکه تمام حساب‌های مالی باشگاه پرسپولیس مسدود است، گفت: دنبال باز کردن حساب جدید با وضعیت فعلی هم نیستم، چون نمی‌خواهم کوچکترین تخلف اداری مرتکب شوم. در این باره شنبه (فردا) جلسه‌ای خواهیم داشت و به دنبال یک راه قانونی هستیم تا مشکل را حل کنیم. قرار است وزیر ورزش و جوانان کمک کند تا مساله حل شود.

وی در پاسخ به اینکه چه قولی به هواداران پرسپولیس می‌دهید، تصریح کرد: من قبول دارم که هواداران پرسپولیس شناخت کافی از من ندارند اما از آنها خواهش می‌کنم صبور باشند و یک فرصت دو، سه ماهه به من بدهند نه یک فرصت دو، سه ساله!‍ من کارنامه‌ام دستم بود و به پرسپولیس آمدم. فقط برای کمک به این باشگاه و موفقیتش در آینده آمدم و هواداران مطمئن باشند در پایان 3 ماه یا هر زمان دیگری که احساس کردم مفید نیستم، برای رفتن از پرسپولیس لجبازی نخواهم کرد چون هدفم فقط موفقیت این باشگاه بوده و هست.

رحیمی خطاب به هواداران پرسپولیس ادامه داد: آنها بدانند که من بدون لابی به پرسپولیس آمدم و الان هم تمام تجربه‌ مدیریتی و ورزشی‌ام را برای خدمت به پرسپولیس بکار می‌گیرم تا این باشگاه را بسازیم. مطمئن هستم پرسپولیس با تمام سرمایه‌هایی که دارد و بویژه هوادارانش، می‌تواند موفق باشد.

 مدیرعامل پرسپولیس در برنامه ورزش و مردم درباره مسائل مختلفی پیرامون این باشگاه صحبت کرد که گزیده‌ای از مهم‌ترین صحبت‌هایش را در زیر می‌خوانید.

* من مسئولیتی را قبول کرده‌ام که افرادی مانند جعفر کاشانی، علی پروین، محمود خوردبین، محمد مایلی‌کهن، محمد دادگان، ابراهیم آشتیانی و ... حقشان است که در این مسند باشند. امیدوارم با استفاده ار تجربه این افراد و دیگر پیشکسوتان بتوانم باشگاه خوبی بسازم. مردم خودشان کار ما را ارزیابی می‌کنند. امیدوارم بتوانم خدمتگزار خوبی باشم.

* ما الان در پرسپولیس یک سری داشته‌ها داریم. یکی ساختمان باشگاه است که به همت دادگان در اختیار پرسپولیس قرار گرفته و من از او تشکر می‌کنم. ورزشگاه درفشی‌فر را برای تمرین داریم که البته روی سند مالکیتش بحث‌هایی وجود دارد. ضمن اینکه بزرگترین سرمایه باشگاه خود پرسپولیس است. یعنی ورزشکاران، پیشکسوتان و هواداران باشگاه. ارزش آنها خیلی زیاد است و نمی‌شود روی آنها قیمت‌گذاری کرد. البته باشگاه تعهدات و بدهی‌هایی دارد که باید برای آنها تدبیری اندیشید. اگر رحیمی مسئولیت مدیرعاملی باشگاه را پذیرفته باید این مشکلات را حل کند. این نیست که بگویم چرا این مشکلات در باشگاه وجود دارد. خودم را درگیر حرف زدن درباره این مسائل نمی‌کنم اما آنها را حل خواهم کرد. مثلا ما باید ببینیم که خروجی آکادمی باشگاه چه بوده است. اگر ما هر سال یک بازیکن از آکادمی داشته باشیم خیلی مفید است و در مخارج باشگاه هم صرفه‌جویی می‌شود. مدیرعامل پرسپولیس از حضور احتمالی بهرام افشارزاده در باشگاه استقلال به عنوان مدیرعامل، اظهار بی‌اطلاعی کرد.