به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۱۱ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۴۱۳۴۰۹

مورینیو مشتری ستاره تبعیدی یونایتد

مورینیو مشتری ستاره تبعیدی یونایتد
گروه ورزشی:ژوزه مورینیو، سرمربی رم، با پدر میسون گرین‌وود، ستاره منچستریونایتد برای انتقال قرضی به تیمش تماس گرفته است.به گزارش "ورزش سه"، میسون گرین‌وود با تصمیم اریک تن‌هاخ به تیم دیگری قرض داده خواهد شد؛ سرمربی هلندی شیاطین سرخ مخالف جدایی کامل این بازیکن است و می‌خواهد او را بعد از یک سال دوباره در تیمش ببیند. از آ.اس.رم به عنوان مقصد احتمالی گرین‌وود یاد می‌شود.

این بازیکن 21 ساله چند ماه پیش به اتهام تجاوز دستگیر شد. او در ماه فوریه این اتهامات را رد کرد اما تحقیقات شیاطین سرخ در این زمینه ادامه دارد. آن‌ها فصل آینده هم نمی‌خواهند گرین‌وود را کنار خود داشته باشند و حتی نام او در بین پیراهن‌های جدیدی که به فروش می‌رسد نیز دیده نمی‌شود.به گزارش سان، ژوزه مورینیو، سرمربی آ.اس.رم بعد از اطلاع از شرایط موجود با پدر میسون گرین‌وود تماس گرفته و در مورد انتقال پسرش به عنوان یار قرضی صحبت کرده است. این در حالی است که میلان، اینتر و یوونتوس نیز علاقه مند به جذب ستاره جوان یونایتد هستند.

این مورینیو بود که در زمان حضورش در یونایتد، گرین‌وود را از آکادمی جوانان به تیم بزرگسالان منتقل کرد و او را به طور پیش فصل شیاطین سرخ در امریکا (2018) برد. پدیده انگلیسی در همان سال اولین قرارداد حرفه ای خود را امضا کرد.او بعد از حواشی اخیر به صورت شخصی تمرین می‌کند اما از محرومیت خسته شده و می‌خواهد برای حفظ آمادگی بدنی خود در یک تیم دیگر به میدان برود. رسانه‌های ایتالیایی گزارش داده اند که یونایتد از انتقال قرضی گرین‌وود استقبال می‌کند و احتمال همکاری دوباره این بازیکن با مورینیو بسیار زیاد است.
برچسب ها: مورینیو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها