به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۱:۴۰
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۱۲ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب : ۴۱۳۶۶۶

پیشنهاد ۱۲۰ میلیاردی یک رامهرمزی به بیرانوند!

پیشنهاد ۱۲۰ میلیاردی یک رامهرمزی به بیرانوند!
گروه ورزشی: انتشار خبر فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس در صبح دوشنبه ۱۲ تیر هواداران قهرمان فصل گذشته لیگ برتر ایران را در موجی از بهت و نگرانی فرو برد؛ اتفاقی که در پشت‌پرده آن، یکی از سرمایه‌‌داران نوظهور قرار دارد که در حال حاضر جزو ثروتمندترین ایرانیان دنیا محسوب می‌شود!
عبدالرضا موسوی، اهل رامهرمز خوزستان و مالک شرکت هواپیمایی زاگرس، هتل داریوش و مالک سابق گروه ملی صنعتی فولاد ایران، باشگاه استقلال خوزستان است که پیشنهادی ۱۲۰ میلیارد تومانی را برای حضور بیرانوند در استقلال ارائه کرد! دروازه‌بان اول تیم ملی ایران روز دوشنبه با حضور در ساختمان سازمان لیگ فدراسیون فوتبال ایران، قرارداد خود با پرسپولیس را به دلیل اجرا نشدن تعهدات مالی یک‌طرفه فسخ کرد تا نگرانی هواداران و یحیی گل‌محمدی برای فصل آینده که حضور در لیگ قهرمانان آسیا نیز جزئی از آن است، بیشتر شود. در حالی که رضا درویش، مدیرعامل قرمزهای پایتخت، در روزهای اخیر از توافق مالی قطعی با بیرانوند و تداوم حضور او تا دو سال دیگر در دروازه پرسپولیس خبر داده بود، اکنون پیشنهاد نجومی و باورنکردنی باشگاه استقلال به بهترین دروازه‌بان ایران در سال‌های اخیر در حال تبدیل کردن علیرضا بیراوند به «یاغی» جدید فوتبال ایران است.
گفتنی اینکه، بیرانوند صبح امروز پس از فسخ قرار داد با پرسپولیس مجدداً به دیدار حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال رفت و نشستی دوساعته را با او برگزار کرد. پیگیری‌های خبرنگار مهر حاکی است بیرانوند و کریمی به توافق کامل دست پیدا کرده‌اند و قرار است ظرف ۲۴ ساعت باشگاه استقلال مبلغ نهایی شده را برای بیرانوند آماده کند تا دروازه بان فصل پیش پرسپولیس در لیگ بیست و سوم پیراهن استقلال را بر تن کند. این در حالی است که وحید امیری بازیکن پرسپولیس و دوست صمیمی بیرانوند امروز با انتشار پیامی بدون اشاره به اسم استقلال، گفته بود: ««علیرضا جایی نمیره که قلب هواداران و عاشقان پرسپولیس شکسته بشه.»

 

۱۴۰۲/۰۴/۱۲ ۲۰:۳۲
بازیکن اونجا میره ک پول باشه... (433307)
۱۴۰۲/۰۴/۱۳ ۰۱:۴۲
از کیسه خلیفه میبخشه دیگه (433317)
۱۴۰۲/۰۴/۱۳ ۰۱:۴۲
مثل اینکه فقط پرسپولیس باید سقف قراردادها رو رعایت کنه (433318)
۱۴۰۲/۰۴/۱۳ ۰۱:۴۴
آقای تاج، شما چند روز پیش در مورد پرداخت پول یکی از بازیکنان پرسپولیس توسط هوادار متمول گفتید که این مقاله خلاف قانون است، اما چرا الان در قبال تیم استقلال سکوت کردین؟؟؟؟

مثل اینکه فقط پرسپولیس باید قانون رو رعایت کنه و سایر تیم‌ها امکان دور زدن قانون رو دارن (433319)
۱۴۰۲/۰۴/۱۴ ۱۶:۲۳
حرف مفته مالیات هم نداره پیروزی چی ها هرچیزی دلشون بخواهد میگن (433391)
۱۴۰۲/۰۴/۱۳ ۱۰:۲۸
جناب موسوی 120 میلیارد هزینه یک کارخانه تولیدی در شهر رامهرمز بفرما تا جوان نان بیکار نباشند در جامعه امروز که هزاران مشکل وجود دارد شما دیگه رویی اعصاب مردم راه نرو (433325)
۱۴۰۲/۰۴/۱۳ ۱۰:۳۰
از یک ادمی مثل شما بعید هست بخواهد دو دستگی بین مردم درست کنه پولت هزینه بیکاری جوانان بکن (433326)
قاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۴/۱۴ ۰۹:۲۸
باسلام امام علی ع میفرمایندهیچ ثروتی جمع نمیگرددمگر حق مظلومانه پایمال شود آقای اژه ای و دادستان کل کشوربعنوان مدعی العموم بایستی پیگیرشونداین آقا ازکجا این پولها ذاآورده که حاضر به یک بازیکن فوتبال بده متاسفم برای خون شهیدانی که درحال پایمال شدن درراه بی حجابی و فوتبال وغیره است فردای قیامت همه شما جوابگو هستید (433354)
منتظر
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۴/۱۴ ۱۶:۲۱
بازار گرمی هست بیچاره هوادار به هر چیزی دلخوش میشه ودل میبنده (433390)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۴/۱۴ ۱۷:۲۴
حیف پول
چرا اینقدر برای یک فوتبالیست ریخت و پاش می کنید
جهنم که از پرسپولیس بره. اینقدر فوتبالیست ها را پررو نکنید. مردم نون ندارند بخورند، استقلال و پرسپولیس بدهی بالا میارن ریخت و پاش میکنند میندازن گردن دولت. ما که راضی نیستیم (433396)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها