به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۴۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۱۴ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب : ۴۱۳۹۸۷

زوج مخوف لیورپولی در خط حمله تیم عربستانی

زوج مخوف لیورپولی در خط حمله تیم عربستانی
گروه ورزشی:باشگاه الاهلی که با روبرتو فیرمینو قرارداد بسته، با سادیو مانه هم به توافق رسیده است.به گزارش ایسنا، باشگاه الاهلی سرانجام از نخستین خرید بزرگ و سرشناس خود رونمایی کرد. روبرتو فیرمینوی برزیلی بعد از هشت سال حضور در لیورپول تصمیم به جدایی از این تیم گرفت و الاهلی عربستان را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد.
 
فیرمینو به عنوان بازیکن آزاد و با قراردادی سه‌ساله رسما به الاهلی پیوست تا نخستین خرید سرشناس تیم در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی لقب بگیرد.این مهاجم برزیلی در هشت سالی که با پیراهن لیورپول به میدان رفت، موفق شد که در ۳۶۲ بازی ۱۱۱ گل به ثمر برساند و ۷۹ پاس گل هم بدهد. او هفت عنوان قهرمانی با لیورپول به دست آورد که مهم‌ترین آنها قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر انگلیس بود.

فیرمینو تنها خرید بزرگ و سرشناس الاهلی نیست، چرا که این باشگاه عربستانی با سادیو مانه هم به توافق دست پیدا کرده و به احتمال خیلی زیاد این بازیکن هم راهی لیگ عربستان شود تا این دو بازیکن بار دیگر با همدیگر همبازی شوند. با این تفاوت که این بار محمد صلاح در کنار آنها نیست. البته صلاح هم از الهلال پیشنهاد دارد و این احتمال زیاد است که در صورت جدایی از لیورپول راهی لیگ عربستان شود.
برچسب ها: الاهلی عربستان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها