به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۴۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۱۶ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب : ۴۱۴۳۰۷

افشاگری دیوید بکام درباره لحظه‌ای عجیب از زنش

افشاگری دیوید بکام درباره لحظه‌ای عجیب از زنش
گروه ورزشی: دیوید بکام اسطوره منچستریونایتد و رئال مادرید است و دورانی پر افتخار در فوتبال برای خود رقم زد. بکام در نشستی صمیمانه از ناگفته‌هایش حرف زد. او دورانی را به یاد آورد که فوتبال حرفه‌ای باعث اذیت شدن خانواده‌اش می‌شد. آنها مجبور بودند به خاطر شغل بکام محل زندگی را دائما تغییر بدهند.
 
بکام به یاد می‌آورد که بعد از بازنشستگی فرصتی پیدا شد تا ویکتوریا بعد از اینهمه سال محل زندگی را انتخاب کند. همسر بکام ترجیح داد به لندن برگردند تا در جایی که در آن تجارتی بی‌نظیر را مدیریت می‌کرد زندگی کنند. آنها در راه برگشت به لندن بودند که پاری‌سن‌ژرمن با دیوید تماس گرفت تا به او فرصتی برای بازی و کسب یک جام دیگر بدهد. بکام می‌گوید وقتی این موضوع را با ویکتوریا مطرح کرد، با اشک‌های همسرش مواجه شد.

اما ویکتوریا جلوی بکام را نگرفت و صبورانه منتظر ماند تا اسطوره انگلیسی به افتخارآفرینی ادامه دهد. بکام در مورد همسرش می‌گوید: «او یک زن باورنکردنی است. فکر نمی‌کنم کسی را دیده باشم که به اندازه او سخت کار کند. او نه تنها به خانواده ما، بلکه به تجارت خود نیز متعهد است و موفقیت‌های زیادی کسب کرده که در طول تمام این سال‌ها از طریق سخت‌کوشی به دست آمده است.»
 
دیوید بکام و ویکتوریا آدامز در سال ۱۹۹۷ با هم آشنا شدند و رابطه خود را آغاز کردند. ویکتوریا خواننده گروه مشهور «اسپایس گرلز» بود و شهرتی جهانی داشت. بنابراین رابطه این زوج به سرعت توجه رسانه‌های جهان را به خود جلب کرد. بکام در تاریخ ۲۴ ژانویه ۱۹۹۸ در رستوران از ویکتوریا خواستگاری کرد و ۱۴ ماه بعد اولین فرزند آنها «بروکلین» به دنیا آمد. آنها در ۴ جولای ۱۹۹۹ با هم ازدواج کردند و «گری نویل» ساقدوش بکام بود و پسر ۴ ماهه آنها حلقه ازدواج را حمل می‌کرد. ۴۳۷ نفر برای پذیرایی در این عروسی استخدام شدند، و هزینه این عروسی مجلل در آن زمان ۵۰۰۰۰۰ پوند شد. این زوج خوشبخت ۴ فرزند دارند: بروکلین، رومئو، کروز و دخترشان هارپر.
مرجع : خبرورزشی
برچسب ها: دیوید بکام
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها