به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۰:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب : ۴۱۴۵۶۸

گزارش: فاینورد به رقبای جهانبخش می‌افزاید

گزارش: فاینورد به رقبای جهانبخش می‌افزاید
گروه ورزشی:آرنه اسلوت، سرمربی فاینورد، در تلاش است تا بتواند موفقیت این تیم در فصل گذشته را بار دیگر تکرار کند.به گزارش "ورزش سه"، زمین بازی پدل زیبا و جذابی درست بالای مجموعه تمرینی فاینورد قرار گرفته که هنوز به صورت کامل ساخته نشده اما ارزش نمادین زیادی دارد.

آرنه اسلوت و دیگر اعضای کارد فنی فاینورد اغلب درخواست این کار را داشتند. آنها همیشه در حال انجام بازی پدل هستند، اما امیدوار بودند که این کار را در زمین مختص به این بازی انجام دهند.این مربی هلندی در اولین نشست خبری خود در آستانه فصل جدید که فاینورد در آن به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی است گفت: «اینکه از نظر فیزیکی آماده بمانیم و بتوانیم افکارمان را مرتب کنیم بسیار خوب است. این نشانه مهمی از پیشرفت است، درست همان‌طور که باشگاه بدنسازی به صورت کامل بازسازی شد. ما همیشه به دنبال پیشرفت و بهتر شدن هستیم.»

فاینورد فصل گذشته قهرمان لیگ هلند شد و حالا انتظارات از این تیم این است که بار دیگر این عنوان را به دست آورد. با این حال، اسلوت معتقد است که انجام هر پیش‌بینی در این زمینه از حالا غیرمنطقی است. او در این باره اظهار داشت: «من نمی‌دانم شرایط برای ما چطور پیش خواهد رفت. این را هم نمی‌دانم که قرار است در رقابت نقل و انتقالاتی چه چیزهایی به دست آوریم یا از دست بدهیم. تنها زمانی که این موضوع مشخص شود، می‌توان ارزیابی درستی کرد. هرچند هیچکس در ابتدای سپتامبر فصل گذشته انتظار قهرمانی ما را نداشت.»

فاینورد پیش از این با جدایی اورکون کوکچو، کاپیتان این تیم، و پیوستن او به بنفیکا با قراردادی به ارزش 30 میلیون یورو موافقت کرده است. شاید به نظر برسد که پر کردن جای خالی این بازیکن غیرممکن است اما انتظار می‌رود که رامیز زروکی بتواند این کار را به خوبی انجام دهد.

اسلوت امیدوار است که تمرینات پیش فصل شرایط را برای هماهنگی و آمادگی بازیکنان فراهم کند. او در این باره اضافه کرد: «بهترین بخش کار من یک ساعت و نیمی است که در زمین حضور دارم. متوجه شدم که این بازه زمانی برای موفقیت آینده تیم بسیار مهم است چون آنها آرام آرام متوجه می‌شوند که چطور می‌توان موفق شد.این کار زمان زیادی لازم دارد و در عین حال ممکن است در طول آن بارها ناامید شوید، چون گاهی بازیکنانی که می‌خواهید تصمیم متفاوتی می‌گیرند یا مسائل مطرح شده در رسانه‌ها به پیشرفت گروهی کمک نمی‌کند. تمرین کردن معمولا به من انرژی می‌دهد.»

نکته جالب اینجاست که بنفیکا سبکی شبیه به سبک بازی فاینورد داشت و توانست در لیگ قهرمانان فصل گذشته درخشان ظاهر شود. این دقیقا هدفی است که فاینورد در نظر دارد. هرچند اسلوت برای این کار نیاز به چند خرید دیگر در پست مدافع میانی، هافبک هجومی و وینگر دارد.این در حالی است که بعضی از بازیکنان مانند جاستین بیلو پیشنهادهای خوبی از باشگاه‌هایی مانند منچستریونایتد دارند. سرمربی فاینورد به آنها گفته که در صورت ادامه حضور در این تیم به مهره‌های کلیدی تبدیل خواهند شد، اما در این باره ادامه داد: «این تصمیم به آنها هم بستگی دارد. گاهی بازیکنان نظر مشخصی درباره آینده دارند و گاهی اطرافیان هم روی آنها تاثیرگذار هستند.»

اسلوت همچنین درباره نقشی که در جدایی بازیکنان داشت و ادعای رسانه‌های هلندی درباره تصمیم او برای ایجاد تغییرات جدی در فاینورد گفت: «همه نوشته بودند که من قدرت بسیار زیادی دارم. اما اینطور نیست که بتوانم نقل و انتقالات را وتو کنم. من فقط نظرم را می‌دهم و این کاری است که قبلا هم انجام داده بودم.»انتظار می‌رود که او در این فصل مهارت بیشتری در هدایت تیمش داشته باشد، چون حالا با سبک بازی هر بازیکن آشناتر است، اما این موضوع تضمینی برای موفقیت او نیست. آیندهوون و آژاکس هم با نهایت قدرت به این رقابت پا خواهند گذاشت. حالا از ابتدای فصل بار دیگر همه چیز مساوی است.
برچسب ها: علیرضا جهانبخش
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها