به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۱۸ ساعت ۱۶:۰۳
کد مطلب : ۴۲۱۰۳۰

بهترین نوع بسته‌بندی کالا در اثاث‌کشی منزل چیست؟

نوع بسته‌بندی کالا عامل اصلی سلامت بارها در اسباب‌کشی است
گروه کسب و کار: اسباب‌کشی یک فرایند زمان‌بر است که در صورتی عدم آشنایی با اصول آن، قطعا خسته می‌شوید. بسته‌بندی مناسب یکی از اصلی‌‌ترین مسائل در سلامت کالاها و افزایش سرعت حمل‌ونقل آن‌ها است. نوع صحیح بسته‌بندی بارها یک مهارت کاملا تخصصی است که در سلامت آن‌ها تاثیر بالایی دارد.
بهترین نوع بسته‌بندی کالا در اثاث‌کشی منزل چیست؟
شرکت‌های معتبر باربری با ارائه خدمات باکیفیت بسته‌بندی این دغدغه صاحبان بار را از بین برده‌اند. بر همین اساس در ادامه مطلب به عوامل موثر در یک بسته‌بندی اصولی کالا می‌پردازیم تا در زمان انتخاب شرکت باربری دید بازتری داشته باشید.

چرا باید خدمات بسته‌بندی اسباب را به شرکت‌های باربری بسپاریم؟
دوران زنگ زدن به دوست و آشنا و کرایه‌کردن ماشین آن‌ها برای اسباب‌کشی کردن تمام شده است. این که از ماه‌ها قبل تمام خانه را کارتن‌های موز یا سلفون‌های بزرگ اسباب پوشیده باشد، یک کابوس وحشتناک برای افرای است که قصد اسباب‌کشی دارند. شرکت‌های معتبر باربری با ارائه خدمات باکیفیت بسته‌بندی اسباب در کم‌ترین زمان ممکن این وسایل را متناسب با شرایط و سلیقه شما بسته‌بندی می‌کنند.
کارگران شرکت‌های باربری معتبر به انواع روش‌های بسته‌بندی وسایل تسلط کاملی دارند و با استفاده از تکنیک‌هایی کاربردی بهترین روش بسته‌بندی کالا را به کار می‌گیرند. شما می‌توانید برای خدمات بسته‌بندی وسایل خود، این کار را به کارگران باربری بارتو بسپارید.

عوامل موثر در انتخاب بهترین روش بسته‌بندی کالا
انتخاب بهترین روش بسته‌بندی اسباب برای اسباب‌کشی به عوامل متعددی بستگی دارد که شناخت آن‌ها در انتخاب معتبرترین مرکز باربری برای خدمات اسباب‌کشی تاثیرگذار است. کارشناسان و کارگران مجموعه‌های باربری با این عوامل به طور کامل آشنا هستند؛ اما بهتر است شما نیز این عوامل را بشناسید تا بتوانید یک مرکز مناسب را برای خدمات باربری خود انتخاب کنید. در ادامه به مهم‌ترین عوامل موثر در انتخاب بهترین روش بسته‌بندی کالا می‌پردازیم.

توجه به حجم وسایل
اولین نکته برای انتخاب بهترین روش برای بسته‌بندی کالاهای اسباب‌کشی، توجه به وزن و حجم این وسایل است. برای مثال بسته‌بندی یک پیانو بزرگ با بسته‌بندی کتاب‌های کتابخانه با یکدیگر متفاوت است. هر کدام از این اسباب باید به‌گونه‌ای بسته‌بندی شوند که بتوانید به‌راحتی آن‌ها در پشت ماشین باری قرار دهید. وسایل بزرگ‌تر به دقت و ظرافت بیشتری برای بسته‌بندی نیاز دارند.

استفاده از کارتن‌های مناسب برای بسته‌بندی
کیفیت کارتن‌های اسباب‌کشی متناسب با حجم آن‌ها در نظر گرفته می‌شوند. باید برای بسته‌بندی وسایل مختلف از کارتن‌های مناسبی استفاده کرد. شرکت‌های باربری معتبر با ارائه انواع خدمات بسته‌بندی کارتن‌هایی باکیفیت و مقاوم را برای بسته‌بندی به کار می‌برند.



مهم‌ترین متریال بسته‌بندی اسباب در زمان اسباب‌کشی عبارت‌اند از:
•    کارتن‌های سه‌لایه و پنج‌لایه:
بسته‌بندی وسایل شکستنی و عمومی خانه
•    کارتن‌های رگال دار: بسته‌بندی لباس‌های کلاسیک و ارزشمند
•    سلفون‌ها و پلاستیک‌های حباب‌دار: بسته‌بندی وسایل بزرگ مانند یخچال، مبلمان و پیانو
•    بقچه‌های لباس: بسته‌بندی لباس‌های دم دستی
•    باکس‌های مخصوص: بسته‌بندی گلدان، آکواریوم و ...

بسته‌بندی وسایل متناسب با مسافت میان مبدا و مقصد
نوع بسته‌بندی وسایل شما باید به‌گونه‌ای باشد که در تمام زمان بارگیری، جابه‌جایی و تخلیه بارها هیچ‌گونه آسیبی به آن‌ها وارد نشود. در زمان انتخاب بهترین روش بسته‌بندی کالا ابتدا باید به مسافت مبدا و مقصد توجه داشته باشید و متناسب با ساعاتی که بارها در ماشین‌های باری قرار دارند، از متریال‌های باکیفیت استفاده کنید.

تفکیک وسایل بر اساس ارزش آن‌ها
یکی از مهم‌ترین روش‌های بسته‌بندی کالاها در زمان اسباب‌کشی، تفکیک بارها بر اساس میزان ارزش آن‌ها است. سعی کنید برای این که نظم بهتری در زمان جابه‌جایی بارها و چیدمان آن‌ها پس از تخلیه داشته باشید، بر روی کارتن‌های باربری نام وسایل را بنویسید تا در زمان بارگیری نیز وسایل باارزش‌تر در قسمت‌های ایمن‌تر ماشین قرار بگیرند.
از سوی دیگر باید اسباب را بر اساس وزن، قد و ارتفاع کارتن‌ها دسته‌بندی کنید. در زمان دسته‌بندی به این نکته توجه داشته باشید که اگر مثلا یک تابلوفرش نفیس را با یک اکسسوری ارزان قیمت در یک کارتن قرار دهید، در صورت آسیب به آن وسیله، تابلوفرش نیز آسیب می‌بیند. بهترین راهکار برای تفکیک وسایل، توجه به قیمت آن‌ها و کاربردهای مورد استفاده شما است.

بارگیری صحیح بارها در ماشین باربری
یک بسته‌بندی اصولی کالا وزن وسایل را کاهش می‌دهد. یادتان نرود که این کالاها باید توسط کارگرانی تا ماشین‌های باری حمل شوند و در زمان تخلیه نیز باید تعداد طبقات مشخصی آن‌ها را جابه‌جا کنید. پس جوری وسایل را بسته‌بندی کنید که علاوه بر کاهش وزن آن‌ها، بتوان در یک محیط ایمن آن‌ها را در ماشین‌های باری قرار دارد.



توجه به فضای اتاق باری ماشین‌های باربری نیز نقش مهمی در انتخاب بهترین روش بسته‌بندی کالاها برای اسباب‌کشی دارد. اگر اتاق ماشین باری انتخاب‌شده کوچک است باید سعی کنید نوع بسته‌بندی کالاهای شما به‌گونه‌ای باشد که تعداد وسایل بیشتری را در آن قرار دهید تا هزینه‌های سرویس رفت‌وبرگشت کاهش پیدا کند.

بسته‌بندی وسایل بر اساس فصل اسباب‌کشی
زمان اسباب‌کشی برای افراد مختلف یکسان نیست. برای افزایش اطمینان از سلامت اسباب در برابر آب‌وهوای طوفانی یا تابش مستقیم نور خورشید، باید توجه کاملی به وضعیت جوی در روز اسباب‌کشی داشته باشید. اگر هوا بارانی است بهتر است علاوه بر استفاده از کارتن‌های باکیفیت، از یک پلاستیک بزرگ که در برابر آب نفوذناپذیر باشد، برای محافظت از وسایل استفاده کنید. همچنین در شرایط گرم تابستانی و تابش مستقیم نور آفتاب به وسایل در صورتی که از ماشین‌های سرباز استفاده می‌کنید، حتما یک پارچه را برای ایجاد سایه‌بان بر روی اسباب به کار ببرید.

بهترین خدمات بسته‌بندی در زمان اسباب‌کشی را از باربری بارتو بخواهید
لطفا فکر بسته‌بندی وسایل توسط خودتان برای اسباب‌کشی را از سرتان بیرون کنید. باور کنید که خسارات مالی ناشی از این کار بیشتر از هزینه‌ای است که باید برای خدمات بسته‌بندی به شرکت‌های باربری بپردازید. شرکت خدمات حمل‌ونقل بارتو ( فرشاد ترابر حامد ) یک مجموعه معتبر باربری است که باتکیه‌بر تسلط بالای کارگران خود به انواع تکنیک‌های بسته‌بندی کالا، بهترین خدمات بسته‌بندی را به شما ارائه می‌دهد. این شرکت در تمام روزهای سال با کیفیتی یکسان آماده خدمت‌رسانی برای انتقال بارهای شما به نقاط مختلف کشور است. شما می‌توانید برای آشنایی با خدمات این مجموعه و ثبت سفارش، به سایت بارتو مراجعه کنید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها