به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۲۲ ساعت ۱۸:۵۰
کد مطلب : ۴۲۱۶۵۰

صدای خواننده ترانه فیلم تایتاتیک خاموش شد

گروه هنری: صدای سلن دیون، خواننده ترانه فیلم تایتاتیک در سن ۵۵ سالگی خاموش شد!
صدای خواننده ترانه فیلم تایتاتیک خاموش شد
سلن دیون خواننده امریکایی که با ترانه معروف تایتانیک در هه جهان شناخته شد و کنسرت ها و آثاری بسیار چشمگیر را در کارنامه دارد، از روز گذشته با بحرانی جدی روبرو شده است. شاید باور نکنید اما سلن دیون تنها 55 سال سن دارد در حالی که چهره او نماسانگر یک فرد بسیار پیر است. او در سال های اخیر افسردگی شدیدی را از سر گذراند و حتی به مبتلا به یک بیماری نادر هم شد و به خاطر همین بیماری نادر، به طور کامل صدایش را از دست داد. بیماری او سندروم Stiff person اعلام شده که ترجمه فارسی دقیقی ندارد. بیماری او در دو سال گذشته ورند پیشرفت بسیار سریعی داشته و سلن دیون از روز گذشته به طور کامل صدایش را از دست داده است. این در حالی است که پرشکان بسیاری از سراسر دنیا در فرایند درمان او مشارکت داشتند. سلن دیون پس از اطلاع از وضعیت بیماری اش و ناامیدی پزشکان در درمان او خواستار اتانازی شده است. اتانازی یعنی مرگ مهندسی شده بیمار به رضایت خودش توسط پزشک.
همزمان با انتشار این خبر، بسیاری پیشاپیش از مرگ و درگذشت سلن دیون خبر داده. گویا برای خودش هم همین طور است که با از دست دادن صدایش، مرگ او فرارسیده و به خاطر همین خواستار خودکشی شده است. البته گویا پیش تر هم سلن دیون دست به خودکشی زده بود. سلین دیون که از حدود 10 سال پیش به افسردگی دچار شده بود،‌اعلام کرد که پس از فوت همسرش در سال گذشته، رنه آنجلیل، به معانی جدید از ابدیت پی برده است.  همسر سلین دیون، خواننده کانادایی، در سن ۷۳ سالگی درگذشت. رنه آنژلیل ، که مدیر برنامه های سلن دیون هم بود از سال ۲۰۰۰ با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کرد. سلن دیون بیش از بیست سال با رنه آنژلیل زندگی کرد و حاصل زندگی مشترک آنها سه پسر است. سلن دیون سال 1968 در کانادا به دنیا آمد و توانست با اجرا ترانه هرشب در رویاهایم به شهرت جهانی دست پیدا کند.

سلین دیون بر اثر یک بیماری نادر حنجره اش را برای همیشه از دست داد
بهمن بابازاده (خبرنگار حوزه موسیقی) در متنی نوشت: خواهر بزرگ سلین‌ دیون خوانده ۵۵ ساله که سال گذشته اعلام کرد به سندروم Stiff person دچارشده در مصاحبه ی جدید گفت: “متاسفانه بر خلاف تلاش های بسیار بیماری سلین بدتر شده و بهبودی حاصل نشده، سلین با بهترین پزشکان و محققان در زمینه ی این بیماری در ارتباط است ولی داروهای آن تاثیر زیادی رویش نداشته”. او در ادامه گفت “سلین به خودش حسابی سخت می‌گیرد. همه چیز باید عالی و بی نقص باشد من به او گفتم باید کمی استراحت کند. ارامش بگیرد و با بدنش مدارا کند این یک پیام‌از بدنش به اوست!” همچنین گفت خواهرکوچکشان لیندا با سلین‌ زندگی‌ و از او مراقبت می‌کند. گفته شده سلین در سال ۲۰۱۶ بعد از مرگ‌ناگهانی همسرش،رنه انگلیل٬ بعد از بیش از ۲۰ سال زندگی مشترک‌ضربه ی بزرگی خورد و این شروع بیماریش بود. در این سندروم که از بین ۱ میلیون نفر یک نفر را درگیر می‌کند عضلات دچار انقبضات ناگهانی و عمدتا دردناک‌می‌شوند در کنار ان قدرت تکلم کاسته شده و دو بینی نیز ایجاد می شود. این خواننده زن به دلیل اجرای تیتراژ پایانی فیلم تایتانیک ، بین ایرانی ها محبوب شده بود.
 
برچسب ها: سلن دیون خواننده
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها