به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۴:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۲۸ ساعت ۱۵:۵۸
کد مطلب : ۴۲۲۸۳۲

این دولت خود را سرباز ولایت می‌داند

این دولت خود را سرباز ولایت می‌داند
معاون اجرایی رئیس دولت گفت: در مورد معاون سیاسی وزیر کشور دولت خیلی حرف دارد ولی به خاطر آرامش کشور سکوت کرد.
محسن منصوری گفت: تثبیت حاکمیت واحد یکی از مهم‌ترین دستاوردهای دولت است. حاکمیت دوگانه پیش از این به کشور ضربه زده است اما این دولت خود را سرباز ولایت می‌داند.
ما در دولت مصلحت کلان کشور را در نظر گرفته و وارد بازی‌های سیاسی نمی‌شویم. توصیه رهبری هم این است که بین قوا اختلاف ایجاد نشود. برنامه‌ریزی کرده بودند که اتفاقی شبیه یکشنبه سیاه رخ دهد ولی برای دولت، مصلحت کشور اهمیت دارد. دولت خود را مسئولیت‌پذیر می‌داند و از محدودیت اختیارات گلایه نمی‌کند. یک وقتی رئیس‌جمهوری گفت صبح جمعه شنیدم بنزین گران شده اما الان وقتی مشکلی در بنزین ایجاد می‌شود همه دولت به صف شده تا مشکل را حل کند.
ما دولت را در شرایط خوبی تحویل نگرفتیم. دولت قبل ۴۸۰ همت کسری بودجه به جا گذاشت. اقتصاددانان طرفدار دولت قبل برای سال ۱۴۰۰ تورم سه رقمی پیش‌بینی می‌کردند.در سال ۱۴۰۰ برخی استان‌ها فقط ۱۲ روز ذخیره کالای اساسی داشتند اما دولت هم این مشکل را حل کرد. دولت سیزدهم تورم را ۶۰ درصد تحویل گرفت اما در پایان سال ۱۴۰۰ این رقم به ۴۰ درصد رسید. دولت قبل در شش ماه اول کل تنخواه را خرج کرده بود و هشت میلیارد دلار هزینه کرده بود.با این وجود در دولت ضعف‌هایی داریم در حوزه معیشتی مردم مشکلات داریم که باید آنها حل شود. باید سریع‌تر و انقلابی‌تر در بخش بازسازی انقلابی تشکیلاتی دولت عمل می‌کردیم، زیرا که دولت ذبح در بوروکراسی شده است.
در مدیریت افکار عمومی هم ضعف داریم و نتوانستیم گزارش کار خود را به خوبی به مردم نشان دهیم.

 
برچسب ها: وزیر کشور
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها