به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۸:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ ساعت ۱۸:۵۷
کد مطلب : ۴۲۳۵۹۵

تهدید پشت پرده: دلیل ناگفته آشتی امباپه و پی‌اس‌جی

تهدید پشت پرده: دلیل ناگفته آشتی امباپه و پی‌اس‌جی
گروه ورزشی: با اینکه در شروع فصل جدید لیگ یک کیلیان امباپه با پیراهن پاری سن ژرمن به میدان رفته اما شایعات و گمانه‌زنی‌های زیادی درباره او همچنان مطرح است و آینده ستاره فرانسوی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
بعد از چندین هفته جنگ تمام‌عیار بین پاری سن ژرمن و امباپه در نهایت هفته گذشته او مورد عفو مدیران پی‌اس‌جی قرار گرفت و به تمرین‌های تیم اول باشگاه بازگشت. بعد از آن نام امباپه به ترکیب پاری سن ژرمن اضافه شد و او در لیگ یک با پیراهن این تیم به میدان رفت.
با اینکه گفته می‌شود علت اصلی این تغییر در رابطه امباپه و باشگاه، صرف نظر کردن او از دریافت پاداش وفاداری بوده اما برخی رسانه‌های فرانسوی امروز مدعی شدند یک دلیل دیگر تهدید مدیران پی‌اس‌جی از طرف مادر امباپه بود.

1913773
بر اساس این ادعا مادر کیلیان امباپه، فائزه العماری، در گفتگویی که با ناصر الخلیفی داشت به او هشدار داد که در صورت برنگشتن پسرش به تمرین‌ها و ترکیب تیم، او دیگر هرگز با مدیران پی‌اس‌جی در هیچ جلسه و مذاکره‌ای شرکت نخواهد کرد. بعد از این تهدید بود که نام کیلیان به فهرست بازیکنان لوئیس انریکه اضافه شد.
این رسانه‌ها می‌گویند مادر امباپه تابستان گذشته را به الخلیفی یادآوری کرده و به او گفته است کیلیان زمانی که به شدت تحت فشار قرار داشت در نهایت از رویای خود برای پوشیدن رئال مادرید گذشت و قراردادش را تمدید کرد. فائزه العماری معتقد است پی‌اس‌جی این فداکاری کیلیان را فراموش کرده و با او مثل دشمن رفتار می‌کند.
1913774
برچسب ها: پی اس جی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها