به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۰۲ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب : ۴۲۳۸۴۸

غول جدید پیش پای کنکوری‌ها

غول جدید پیش پای کنکوری‌ها
گروه جامعه: روزنامه آرمان ملی گزارشی از بازار داغ انتخاب رشته برای کنکوری‌ها دارد و از ارقام عجیب‌وغریبی که برخی مراکز مشاوره از کنکوری‌ها دریافت می‌کنند، نوشته است.
به گزارش آرمان ملی،  کار کنکورى ها هنوز تمام نشده و یک غول دیگر سر راهشان قرار گرفته؛ انتخاب رشته که شاید به ویژه در سال هاى اخیر و با گرم شدن این بازار در کنار و پا به پاى سایر بازارهاى سیاه کنکور، رشد و رونقى قابل مشاهده به خود گرفته.حالا چند سالى هست این بحث مطرح مى شود که عده اى با دادن مشاوره هاى خاص که نیت هاى دیگرى پسِ و پشت آن است کنکورى ها و خانواده هایشان را براى انتخاب رشته سرکیسه مى کنند.
این روزنامه در ادامه نوشته است: برخى از مراکز مى گویند که ملاک انتخاب رشته فقط رتبه و تراز کارنامه نیست و آنها با در نظر گرفتن شرایط سهمیه ها مى توانند طورى انتخاب رشته کنند که فرزند شما با وجود رتبه بالا در دانشگاه و رشته اى قبول شود که در حالت معمول محال به نظر مى رسد. آن ها مى گویند که چنین انتخاب رشته هایى هنر آن ها است و موارد آن هم کم نبوده؛ نرخ چنین انتخاب رشته هاى شگفت انگیزى به 20 میلیون تومان هم مى رسد. از داوطلبان اما اگر بپرسید به شما مى گویند که هزینه مشاوره مراکز شمال شهر با مراکز جنوب شهر تفاوت قابل توجهى دارد، متوسط نرخ اعلام شده در جنوب شهر یک میلیون و 500 هزار تومان تا 5 میلیون تومان و در مراکز شمال شهر این نرخ ها 3 میلیون تا 10 میلیون تومان بوده است.
برچسب ها: کنکور
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها