به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۰۵ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب : ۴۲۴۵۵۰
بهترین رکورد پس از 57 سال

چه شروعی: رئال دهان منتقدانش را بست

چه شروعی: رئال دهان منتقدانش را بست
گروه ورزشی: رئال مادرید توانسته در سه بازی نخست لالیگا دهان منتقدانش را به خوبی ببندد. سه بازی و سه پیروزی. کسب 9 امتیاز، قرار گرفتن در صدر با 6 گل زده و تنها یک گل خورده. کارلتو توانسته تیمی که در تور پیش فصل هشت گل در 4 دیدار دریافت کرد را به تیمی نفوذناپذیر تبدیل کند. 
1916443
فراموش نکنید که هر سه بازی رئال بیرون خانه بود و پیروزی در ورزشگاه های سن‌مامس و بالائیدوس برای هر تیمی دشوار است. رئال ابتدا با دو گل برابر بیلبائو برنده شد. سپس 1-3 آلمریا را برد و جمعه شب نیز توانست با تک گل جود بلینگام 0-1 برابر سلتا پیروز شود. ستاره انگلیسی با زدن چهار گل در این سه بازی ستاره کهکشانی ها بوده است.
1916444
این برای دومین فصل متوالی است که رئال هر سه بازی اول خود در لیگ را برنده می شود. از فصل 66-1965 سابقه نداشته که رئال هر سه بازی اول خود در لیگ را در دو فصل متوالی برنده شود. ارزش کار رئال به خصوص در اینجاست که فصل گذشته نیز هر سه بازی ابتدایی در زمین حریفان بود و اینکه تیبو کورتوا و ادر میلیتائو، دو مهره تدافعی خود را نیز در اختیار نداشته و برای ادامه فصل نیز در اختیار نخواهد داشت. 
برابر سلتا وینیسیوس نیز مصدوم شد و چند هفته غایب خواهد بود. رئال فعلا با یک بازی بیشتر توانسته پنج امتیاز از بارسا و اتلتیکو فاصله بگیرد. به این رئال باید نمره 10 از 10 داد. بازی بعدی در برنابئو برابر ختافه است.
برچسب ها: رئال مادرید
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها