به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۴:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۰۸ ساعت ۱۹:۵۲
کد مطلب : ۴۱۹۰۴۱

نقلاب خاموش آنچلوتی در رئال مادرید

نقلاب خاموش آنچلوتی در رئال مادرید
گروه ورزشی: در دیدار دیشب تونی کروس و لوکا مودریچ بازی را از روی نمیکت آغاز کردند و ترکیب رئال مادرید فقط سه بازیکن بالای 30 داشت.
ویسنته دل بوسکه، سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا، گفت تغییر بازیکنان این تیم اسپانیایی یک انقلاب خاموش است. کاری که کارلو آنچلوتی در حال انجام آن است. این اتفاقی است که می‌توان آن را به وضوح در بازی رئال مقابل بارسلونا دید.
مودریچ و کروس در ترکیب اصلی نبودند و در یازده بازیکن اصلی تیم رئال تنها سه بازیکن بالای 30 سال حضور داشتند: تیبو کورتوا، داوید آلابا و دنی کارواخال. در سایر بازیکنان، مسن‌ترین آن‌ها فرلاند مندی با 28 سال سن بود و بقیه بازیکنان هیچ‌کدام بالاتر از 25 سال سن نداشتند.
پوست‌اندازی رئال مادرید به وضوح دیده می‌شود. اورلین شوامنی 23 ساله، ادواردو کاماوینگا 20 ساله، فدریکو والورده 25 ساله، جود بلینگام 20 ساله، رودریگو 22 ساله و وینیسیوس جونیور 23 ساله خط هافبک و خط حمله تیم جوان و آینده‌دار رئال مادرید را تشکیل می‌دادند. هر چند آنچلوتی در ادامه بازی کروس و مودریچ را به دنبال گل تساوی وارد زمین کرد، اما این تغییر او کارساز نبود و بارسلونا در ادامه دو گل دیگر نیز به ثمر رساند.
پس از پایان بازی آنچلوتی درباره ترکیب جوان تیمش گفت: "من می‌خواستم بازیکنان جوان تیمم را در یک بازی سخت به چالش بکشم و آن‌ها موفق بودند. من می‌دانم که مودریچ و کروس چه توانایی‌هایی دارند. من این ایده را داشتم که به بازیکنانی که در مقابل یوونتوس دقایق کمتری بازی کردند، فرصت بیشتری در این بازی بدهم. تغییر وقتی شروع خواهد شد که همه بازیکنان جوان شروع به بازی کنند. به مرور این بازیکنان برجسته خواهند شد. من تیمی را می‌بینم که آینده بسیار خوبی دارد."
برچسب ها: رئال مادرید
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها