به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۱۱ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب : ۴۲۵۶۵۲

پاسخی به ادعای یك امام جمعه 

پاسخی به ادعای یك امام جمعه 
گروه سیاسی: روزنامه جمهوری اسلامی در واکنش به صحبت‌های امام جمعه موقت تهران در دفاع از دولت مردمی نوشت: به نظر می‌رسد آقای صدیقی اطلاعی از چگونگی انتخابات، قیمت‌ها و پر کشیدن مرغ ندارد و اطرافیان هم چیزی درباره این موضوعات به او نمی‌گویند.
در ادامه این مطلب آمده است: امام جمعه موقت تهران معتقد است: باید به مردم برای انتخاب دولت مردمی آفرین گفت!
حجت‌الاسلام صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه گفت: «در دهه ۶۰ دوران کوپن بود و بعد دوران رفاه پیش آمد، ولی در سال ۱۴۰۰ و دوره قبل وضعیت‌مان به شکلی بود که مسأله خرید مرغ و امثال آن صفی شده بود. امروز بحمدالله ملت ما این گرفتاری را ندارند! گرچه گوشت و مرغ و روغن گران شده، اما به تناسب گرانی گوشت و مرغ یارانه‌ها هم بالا رفته و رعایت حال ضعفای جامعه و دهک‌های پایین شده است و این دلیلی بر دلسوزی و توجه و مردمی بودن دولت و رئیس جمهور دارد»!
به نظر می‌رسد آقای صدیقی اطلاعی از چگونگی انتخابات، قیمت‌ها و پر کشیدن مرغ ندارد و اطرافیان هم چیزی درباره این موضوعات به او نمی‌گویند.
 

۱۴۰۲/۰۶/۱۱ ۱۲:۰۵
کسی از تورم و قیمت ها خبر نداره که چنان حقوقی میگیره که با کم شدن هزینه های زندگیش از حقوقش تاثیری در موجودی حساب بانکیش ایجاد نمیشه. (437067)
۱۴۰۲/۰۶/۱۱ ۱۲:۳۰
اون جمله ( بعد دوران رفاه آمد ) خیلی جیگرو جلا میده. (437068)
۱۴۰۲/۰۶/۱۲ ۰۶:۵۹
آقای صدیقی ما حاضریم قیمتها به زمان قبل برگردد و یارانه هم نگیریم این چه حرفی شما می زنید، رییسی در مصاحبه اش گفت یارانه را از 45 هزارتومان به 400 هزارتومان رساندیم چرا دروغ میگویید پس یارانه بنزینی که آقای روحانی میداد چه شد ما حدود 100 هزار تومان یارانه می گرفتیم برای ما 200 هزارتومان اضافه شده که پول یک مرغ هم نمی شه. می گویید که تورم 60 درصدی را به 47 در صد رسانیدیم چه طور حساب میکنید مرغ 22 هزارتومانی روحانی را به 80 هزارتومان رساندید حتی در مقطعی به 130 هزار توان هم رسید روغن 17000 تومانی (437098)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها