به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۰۲ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۴۲۸۴۵

پیشنهاد وسوسه کننده برای کارگردان جاذبه

گروه فرهنگ و هنر: برخی از منابع آگاه هالیوودی از پیشنهاد کمپانی «برادران وارنر» به «آلفونسو کواران» برای کارگردانی پیش درآمدی بر فیلم معروف «درخشش» خبر می‌دهند.
پیشنهاد وسوسه کننده برای کارگردان جاذبه
«آلفونسو کواران» کارگردان برجسته مکزیکی که سال گذشته با فیلم موفق «جادبه» موفق به دریافت هشت جایزه اسکار از جمله جایزه بهترین کارگردانی شد، بنابرا طلاع برخی منابع آگاه مشغول مذاکره با کمپانی فیلمسازی برادران «وارنر» برای کارگردانی پیش درآمدی بر فیلم «درخشش» ساخت معروف «استنلی کوبریک» است. پیش از این نیز زمزمه‌هایی از سپردن کارگردانی قسمت جدید «هری پاتر» به نام «حیوانات فوق العاده» و فیلم «کجا آنها را پیدا کنیم؟» به این کارگردان مطرح شنیده می‌شد. پروژه جدید سینمایی کمپانی برادران وارنر که از سال 2012 در برنامه کاری این استودیو بوده اسات، «هتل مشرف» نام دارد و «گلن مازارا» برای نگارش فیلمنامه استخدام شده است.

«کوبریک» فیلم «درخشش» را در سال 1980 با نقش آفرینی درخشان «جک نیکلسون» به سینما آورد، فیلمی که به عنوان تنها اثر وی در ژانر وحشت از دلهره‌آورترین فیلم‌های سینمای جهان محسوب نمی‌شود. داستان فیلم «دخشش» درباره مرد نویسنده‌ای به همراه همسرو فرزندش در هتلی به عنوان سرایداراقامت می‌گزیند تا در طول فصل زمستان و در آرامش فضای هتل داستانش را به پایان برد اما دچار اختلالات روانی و عصبی شده و قصد نابودی همسر و فرزندش می‌کند.
مرجع : ايسنا