به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۳:۱۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۲۸ ساعت ۱۸:۰۵
کد مطلب : ۴۲۹۰۴۷

نجات دراماتیک یک کوسه خطرناک از مرگ

نجات دراماتیک یک کوسه خطرناک از مرگ
گروه فیلم: پس از گیر افتادن یک کوسه عظیم در سواحل فلوریدا، شناگران در ساحل به کمک آمدند.به گزارش فرارو،در ویدئویی از این صحنه دراماتیک که توسط یک زن ضبط شده، همسرش و چند مرد دیگر برای بازگرداندن کوسه به داخل آب با یکدیگر همکاری کردند.یکی از مردان گفت که کوسه را دید که با سرعت زیاد به ساحل نزدیک شد و سپس روی شن گیر کرد.
 
این زن گفت: پس از چند ثانیه که دیدم کوسه برای بازگشت به آب تلاش می‌کند، همسرم مسئولیت آن را بر عهده گرفت تا به آن کمک کند.این افراد دم کوسه را گرفتند و تلاش کردند تا او را به سمت آب برگردانند. کوسه ماکو که از این وضعیت آشفته شده بود مبارزه کرد و دم خود را چند بار روی سطح شن‌ها کوبید و دندان‌های کشنده خود را به نمایش گذاشت.

زن پشت دوربین فریاد می‌زند: عزیزم، خیلی خطرناک است، این کار را نکن. او در این ویدئو گفت: عزیزم، به دندان‌های عجیبش نگاه کن.این زن گفت که پس از چند بار تلاش ماموریت خطرناک انجام شد و آن‌ها موفق شدند کوسه را به آب‌های عمیق‌تر بکشند.کوسه حیرت‌زده بسیار آرام شد و تماشاگران می‌گفتند آیا این حیوان هنوز زنده است یا خیر.پس از چند لحظه کوسه حرکت کرد و شاهدان عینی سه مرد را تشویق کردند.
.....
برچسب ها: کوسه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها