به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۰۳ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب : ۴۲۹۸۳

جهانگيري و جنتي در کنسرت خيريه قربانی

گروه فرهنگ وهنر: کنسرت خیال پرواز به خوانندگی علیرضا قربانی، با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری و علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
جهانگيري و جنتي در کنسرت خيريه قربانی
به گزارش معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،شب گذشته (دوم خردادماه)، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی مرادخانی معاون امور هنری ارشاد، احمد مسجدجامعی رییس شورای شهر تهران و کاظمی مشاور وزیر ارشاد در برج میلاد، مهمانان کنسرت خیال پرواز به خوانندگی علیرضا قربانی بودند که به نفع بنیاد کودک برگزار شد. مهمانان در میان دو بخشِ این کنسرت، به پشت صحنه رفتند و با اعضای گروه دیدار کردند.

علیرضا قربانی نیز به مشکلات حوزه موسیقی اشاره کرد و گفت:حدود 20 سال است که هم در سطح ملی و هم در عرصه بین المللی فعالیت می کنم و می دانم که موسیقی ایران جای رشد بسیار دارد. وی ادامه داد : اما مشکلات موجود و برخوردهایی که به ویژه در برخورد با موسیقی در شهرستان ها وجود دارد، راه اعتلای موسیقی را کند می کند و لازم است که برای این شرایط نابه سامان چاره ای اندیشیده شود. در ادامه کنسرت، قربانی با بیان این که استاد پرویز مشکاتیان پس از انقلاب در شکل گیری موسیقی ایران نقش بسیار مهمی ایفا کرد، قطعه الا یا ایها الساقی از آثار این استاد فقید را اجرا کرد. در پایان این برنامه، قربانی از اسحاق جهانگیری، علی جنتی و احمد مسجدجامعی تشکر کرد که علی رغم فشارهای موجود دعوت بنیاد کودک را پذیرفتند. کنسرت خیال پرواز به خوانندگی علیرضا قربانی، ششم خردادماه نیز به نفع بنیاد کودک در برج میلاد برگزار می شود.
مرجع : ايرنا