به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۱:۳۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۴۳۱۸۹۱

یک ایستگاه مانده به پایان لیگ برتر ساحلی

یک ایستگاه مانده به پایان لیگ برتر ساحلی
گروه ورزشی:هفته هفدم لیگ برتر فوتبال ساحلی انجام شد.به گزارش ورزش سه؛ هفته هفدهم و ماقبل پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور دهم مهرماه با پنج دیدار در شهر‌های بوشهر، یزد، بندرعباس، اصفهان و چابهار دنبال شد.

در حساس ترین دیدار هفته، تیم رده سومی پارس جنوبی در بوشهر میزبان چادرملو رده دومی بود. پارسی‌ها که از امتیاز میزبانی و حمایت تما‌شاگران خود بهره میبردند امید زیادی به پیروزی در این دیدار و صعود به جایگاه دوم جدول داشتند. وقت اول دیدار را بوشهری‌ها هجومی شروع کردند و در همان دقایق ابتدایی گل اول دیدار را به ثمر رساندند، اما اردکانی‌ها خیلی زود گل خورده را توسط مهدی شیرمحمدی جبران نمودند تا وقت اول دیدار با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

درادامه باز هم پارس جنوبی از حریف خود پیشی گرفت و وقت دوم مسابقه را با نتیجه 2 بر یک به سود خود به پایان رساند. اردکانی‌ها که خطر از دست رفتن جایگاه دوم جدول و نایب قهرمانی را بیش از پیش احساس میکردند، در وقت سوم، سر تا پا حمله شدند و موفق شدند با گل هادی فرهمند تک گل عقب افتاده را جبران نمایند و در ادامه با گل مجید رحیم‌پور برای اولین بار از میزبان پیشی بگیرند؛ اینبار نوبت پارس جنوبی بود که به آب و آتش بزند تا بهترین خط دفاعی لیگ را یکبار دیگر مغلوب خود کند.

کاری که به خوبی از پس آن برآمدند تا وقت سوم دیدار با تساوی 3 بر 3 به پایان برسد و بازی به وقت اضافه برود. در سه دقیقه وقت اضافه دیدار، دو تیم محتاطانه بازی را دنبال کردند تا کار به ضربات حساس پنالتی کشیده ‌شود. چادرملویی‌ها با درخشش دروازه‌بان حسن سهرابی، در ضربات پنالتی حریف را با نتیجه ‌‌4 بر 3 مغلوب خود کردند تا این دیدار با برتری چادرملو اردکان و حفظ جایگاه دوم توسط این تیم به پایان برسد.

در دیگر دیدار حساس هفته صدرشیمی رده چهارمی میهمان فولاد هرمزگان بود. فولادی‌ها که پیش از این در بندرعباس کار را برای تمامی تیم‌های بالای جدول سخت نموده بودند اینبار هم سنت شکنی نکردند و در ضربات پنالتی صدرشیمی یزد را شکست دادند تا صدرشیمی شانس نایب قهرمانی در هفته آخر را از دست بدهد و فقط چشم به نتایج هفته پایانی برای ایستادند بر روی سکوی سوم را داشته باشد.

مقاوت گلساپوش دیگر تیم یزدی رقابت‌ها که در هفته شانزدهم قهرمانی خود را مسجل نموده بود، در مصاف با تیم قعرجدولی و از پیش سقوط کرده شهدا حیات داود گناوه قدرت خود را به رخ کشید و به برتری پرگل 12 بر 2 دست یافت.در سایر دیدار‌ها دکتر تامین اصفهان در خانه با نتیجه 4 بر 3 شهرداری بندرعباس را مغلوب خود کرد و تیم از پیش سقوط کرده منطقه آزاد با همین نتیجه شاهین خزر را در چابهار شکست داد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها