به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۱۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۱۶ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب : ۴۳۲۵۶۴

کابوس یک ایرانی مقابل منچستریونایتد

کابوس یک ایرانی مقابل منچستریونایتد
گروه ورزشی:ملی پوش ایرانی برنتفورد بازی عجیبی مقابل منچستر یونایتد پشت سر گذاشت. برنتفورد پس از پنج مسابقه ناکامی در کسب پیروزی که دو مساوی و سه شکست داشت، دیروز در آستانه برد بزرگ در ورزشگاه اولدترافورد قرار داشت و تا لحظات پایانی با نتیجه یک بر صفر از منچستر یونایتد پیش بود، اما در شرایطی که سامان قدوس را در جمع نفرات حاضر در زمین می‌دید، به یکباره دو گل دریافت کرد و بازنده شد.
 
سامان قدوس پس از اینکه در یک مسابقه جام اتحادیه مقابل آرسنال و دو دیدار لیگ برتر انگلیس برابر اورتون و ناتینگهام فارست حضور تعویضی در زمین داشت، روز گذشته هم در جدال با منچستر یونایتد به عنوان یار جانشین به میدان آمد که شرایط عجیبی را تجربه کرد.برنتفورد تا دقیقه ۸۳ که سامان قدوس به جای ماتیاس ینسن دانمارکی به زمین بیاید، با نتیجه یک بر صفر در تقابل با شیاطین سرخ پیش بود و در آستانه کسب پیروزی ارزشمند و فرار از پایین جدول قرار داشت، اما پس از ورود این هافبک ایرانی سرنوشت آنها تغییر کرد.

یاران قدوس در دقیقه ۹۰ یک گل دریافت کردند که داور پس از بازبینی و مشورت با کمک‌های خود در VAR آن را رد کرد، اما در دقایق ۳+۹۰ و ۹+۹۰ دو گل خورد و شکست عجیبی را مقابل منچستر یونایتد متحمل شد تا این هافبک ایرانی با خاطره‌ای تلخ اولدترافورد را ترک کند.
مرجع : خبرورزشی
برچسب ها: سامان قدوس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها