به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۰:۱۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۱۷ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۴۳۲۷۲۷

آغاز بلیت‌فروشی جام ملت‌های آسیا از فردا

آغاز بلیت‌فروشی جام ملت‌های آسیا از فردا
گروه ورزشی:بلیت فروشی جام ملت های 2023 قطر، از فردا آغاز می شود.به گزارش "ورزش سه"، کمیته برگزاری مسابقات جام ملت های آسیا 2023 از فردا سه شنبه فروش الکترونیکی بلیت مسابقات را از طریق سایت کمیته برگزاری و سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا آغاز خواهد کرد.

حسن ربیعة الکواری، مدیر اجرایی بازاریابی و ارتباطات در کمیته سازماندهی محلی در محل برگزاری کنفرانس مربوط به برگزاری جام ملت های آسیا گفت: فردا فروش بلیت های مسابقات آغاز می شود و قیمت آنها از 25 ریال قطر (360 هزار تومان) شروع می شود.او گفت: بلیت‌های مسابقات جام ملت های آسیا به صورت مرحله‌ای منتشر می‌شود و بلیت‌ها به ویزای ورودی هواداران یا کارت هایا مرتبط نمی‌شوند.

هایا کارت یک کارت دیجیتالی است که به عنوان مجوز همه جانبه برای شرکت کنندگان در جام جهانی فوتبال قطر 2022 عمل می کرد.پس از خرید بلیت های جام جهانی فوتبال قطر 2022، هواداران باید برای دریافت هایا کارت اقدام می کردند که برای حضور در مسابقات اجباری بود. اما حالا و با اعلام حسن ربیعة الکواری، این کارت ها برای حضور تماشاگران در جام ملت ها اجباری نیست.

حسن ربیعة الکواری در پایان گفت: رویه خاصی برای ورود هواداران به کشور قطر برای حضور در مسابقات وجود نخواهد داشت و ورود و خروج طبق مکانیزم عادی خواهد بود و انتظار حضور تماشاگران زیادی را داریم.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها