به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۹:۴۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۲۸ ساعت ۰۰:۲۲
کد مطلب : ۴۳۴۵۸۵

بدترین و بهترین زمان خوردن میوه خرمالو

بدترین و بهترین زمان خوردن میوه خرمالو
گروه سلامت:خرمالو از میوه های پاییزی است که به دلیل مواد مغذی زیادی که دارد، در خوردن آن باید رعایت ملاحظاتی را کرد.به گزارش خبرآنلاین،خرمالو میوه ای با طعم شیرین است که در لیست مواد غذایی فوق العاده قرار دارد و حاوی مقادیر بالایی از مواد مغذی، ویتامین ها، مواد معدنی، آنتی اکسیدان ها و ترکیبات زیست فعال است.
 
خرمالو میوه ای بسیار متنوع است که می توان آن را به روش های مختلفی مصرف کرد. به عنوان مثال، می توانید خرمالو را به صورت خام مصرف کنید. همچنین می توانید دانه ها و پوست آنها را بخورید.علاوه بر این، می توانید آنها را به دسرها، سالادها، غذاهای مختلف و شیرینی ها اضافه کنید.

بدترین و بهترین زمان خوردن میوه خرمالو
خرمالو را هرگز صبح زود و به صورت ناشتا، با معده خالی نخورید. خوردن خرمالو زود هنگام با معده خالی ممکن است علائمی مانند تهوع و استفراغ ایجاد کند؛ بنابراین ترجیحاً خرمالو را در طول روز به عنوان میان وعده مصرف کنید چرا که بهترین زمان خوردن خرمالو در طول روز و با فاصله از ابتدا و انتهای روز است.همینطور در اواخر شب خرمالو نخورید چرا که خوردن غذاهایی مانند خرمالو در اواخر شب نیز می تواند باعث افزایش قند خون شود. در نتیجه این امر باعث افزایش انرژی در بدن و خواب ناکافی می شود.فراموش نکنید که مصرف زیاد خرمالو می تواند باعث مشکلات جدی گوارش و روده ای شود چرا که بدن نمی تواند این تعداد خرمالو را به طور همزمان هضم کند.

تداخل دارویی خرمالو
خرمالو می تواند با برخی از داروها واکنش نشان دهد؛ به عنوان مثال، داروهای فشار خون بالا که لخته شدن خون را کند می کند، با خرمالو واکنش نشان می دهد. علاوه بر این، مطالعات نشان می دهد که خرمالو ممکن است زمان انعقاد خون را تغییر دهد بنابراین از مصرف خرمالو در کنار این داروها خودداری کنید.اگر داروی خاصی مصرف می کنید حتما قبل از مصرف خرمالو با پزشک خود مشورت کنید.
برچسب ها: خرمالو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها