به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۰۸ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب : ۴۴۲۳۱۹

حمایت تمام قداز ژاوی:تمدید قرارداد الکی نبود

حمایت تمام قداز ژاوی:تمدید قرارداد الکی نبود
گروه ورزشی:دکو، مدیر ورزشی بارسلونا، می‌گوید دلیل تمدید قرارداد این باشگاه با ژاوی اعتمادی است که به او دارند.به گزارش "ورزش سه"، عملکرد نه چندان خوب بارسلونا در چند هفته اخیر باعث شده که شایعاتی درباره نارضایتی مدیران این باشگاه از ژاوی به گوش برسد. 

آنها در بازی قبلی در لیگ قهرمانان برابر شاختار شکست خوردند و در لالیگا هم در چند دیدار متوالی نتوانستند عملکردی که از مدافع عنوان قهرمانی انتظار می‌رفت را ارائه کنند و امتیازات به دست آمده را هم به سختی کسب کردند. همین موضوع باعث شد که بعضی از رسانه‌های اسپانیایی از شروع جستجوی مدیران این باشگاه برای یافتن جانشین ژاوی خبر بدهند اما این موضوع از سوی مدیر ورزشی بارسا به صورت کامل تکذیب شد. 

دکو در گفتگو با خبرنگاران و در پاسخ به سوالی در این باره اظهار داشت:« ما تصمیم گرفتیم قرارداد جدیدی را با ژاوی به امضا برسانیم چون به او اعتماد داشتیم. هیچ شک و تردیدی نسبت به سرمربی تیم در این باشگاه وجود ندارد.
هیچ بحثی درباره جایگاه ژاوی وجود نیست. اما ما به چنین اخبار و صحبت‌هایی در طول این سال‌ها عادت کرده‌ایم. این شایعات درباره بارسا همیشه وقتی ما خوب بازی نمی‌کنیم به گوش می‌رسند.»

بارسلونا شب گذشته با پیروزی برابر پورتو توانست صعودش به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کند و حالا با خیالی آسوده در بازی برابر رویال آنتورپ به میدان خواهد رفت.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها
پربحث‎ترين مطالب و خبرها