به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۰۸ ساعت ۱۷:۴۱
کد مطلب : ۴۴۲۳۶۳

تیشه‌گران باید نظارت بهتری می‌کرد

تیشه‌گران باید نظارت بهتری می‌کرد
گروه ورزشی: مراسم تودیع و معارفه مهران تیشه گران در محل فدراسیون امروز چهارشنبه انجام شد و علیرضا خسروی رسما تا زمان برگزاری انتخابات سرپرستی این فدراسیون را برعهده گرفت.به گزارش ایسنا، مراسم تودیع و معارفه مهران تیشه گران و علیرضا خسروی امروز چهارشنبه ۸ آذر در حالی در محل فدراسیون انجام شد که مهران تیشه گران پس از برکناری  از این فدراسیون به دلیل برخی مسائل حاشیه ای ایجاد شده در جریان مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در مجموع ورزشی آفتاب انقلاب برکناری خود را از سوی وزارت ورزش و جوانان غیرقانونی عنوان کرده و معتقد بود که در این زمینه مجمع باید تصمیم گیرنده باشد که من در راس فدراسیون باشم یا خیر؟
این مراسم امروز با حضور آرش فرهادیان مدیرکل امور مشترک فدراسیون ها، علیرضا خسروی و کارمندان فدراسیون برگزار شد.

در این مراسم فرهادیان ضمن تشکر از زحمات و تلاش های مهران تیشه گران، اظهار کرد: وی نسبت به اتفاقی که در جریان مسابقات قهرمانی آسیا رخ داد باید دقت بیشتری می‌کرد و نظارت بهتری صورت می گرفت.وی گفت: هر کشوری مقررات و ضوابط خاص خود را دارد که باید به لحاظ شرعی و قانونی رعایت شود و باید به قانون کشور احترام گذاشت.

فرهادیان ضمن آرزوی موفقیت برای تیشه گران، گفت: خسروی در وزارت ورزش سال ها در پست های مختلف مسوولیت داشته و بر فدراسیون ناشنوایان نیز اشراف کامل دارد، قطعا با حضور او هیچ خللی در روند فعالیت این فدراسیون ایجاد نخواهد شد و با قدرت کار را پیش خواهد برد.

مدیر کل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی در پایان با اشاره به برگزاری بازی های آسیایی ناشنوایان سال آینده به میزبانی ایران، افزود: با حضور خسروی در این فدراسیون تلاش خواهیم کرد که میزبان شایسته‌ای برای این بازی‌ها باشیم.

در ادامه علیرضا خسروی سرپرست جدید فدراسیون ناشنوایان با بیان این که در روند امور جاری فدراسیون خللی وارد نخواهد شد، خاطرنشان کرد: از اتفاقی که برای تیشه گران رخ داد ناراحتم و امیدوارم از مسوولیتی که بر گردن من گذاشته شده سربلند بیرون بیام.

وی گفت: من کارمند وزارت ورزش هستم و به این فدراسیون نیز مامور شدم تا با کمک دوستان مسیری که پیش بینی شده را جلو ببریم. بنابراین به عنوان یار کمکی در خدمت این فدراسیون خواهم بود.به گزارش ایسنا، برکناری مهران تیشه گران از فدراسیون ناشنوایان از سوی وزارت ورزش و جوانان در حالی انجام شد که وی اسفند سال گذشته به مدت ۴ سال برای دومین بار رییس این فدراسیون شد.
برچسب ها: ناشنوایان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها