به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۱۷ ساعت ۱۷:۲۴
کد مطلب : ۴۴۳۷۶

چرا فوتباليست​ها برای تماشای والیبال نرفتند؟

گروه ورزشي: در حالی که سایت فدراسیون فوتبال مدعی شده ملی پوشان ایران برنامه ای برای حضور در سالن والیبال نداشتند، روزنامه برزیلی دلیل دیگری را مطرح کرد.
چرا فوتباليست​ها برای تماشای والیبال نرفتند؟
همزمان با حضور ملی پوشان فوتبال در برزیل، تیم ملی والیبال ایران نیز در این کشور به میدان رفت و عنوان شد که ملی پوشان فوتبال برای تماشای این بازی به سالن خواهند رفت. سایت فدراسیون فوتبال اما با تکذیب خبر اعلام کرد هیچ برنامه ای در این خصوص وجود نداشته است، با این حال سایت گلوبوی برزیل با انتشار تصاویری از ملی پوشان ایران در حال تماشای مسابقه والیبال در کمپ خود نوشت: بعضی از بازیکنان تیم فوتبال ایران قصد داشتند بازی ایران و برزیل را در لیگ جهانی والیبال را از نزدیک تماشا کنند. با این وجود برنامه تمرینی کارلوس کی روش این امکان را از بازیکنان تیم ملی گرفت. در ادامه این مطلب عنوان شده که آنها صبح پیش از بازی تمرین داشتند و سفر آن ها نیازمند اسکورت و پلیس بوده است.

سرمربی ایران در این مورد گفته است: « اگر بازی تیم ملی والیبال هم در همین شهر بود، برای تماشا می رفتیم اما ما تمرین کرده بودیم. ترافیک هم زیاد است.» با وجود تمرین، بازیکنان تیم ملی، بازی والیبالیست ها را از تلویزیون دنبال کردند. این بازی 3 بر 2 به سود برزیل تمام شد اما گلوبو می نویسد زمانی که ایران 2 بر یک از برزیل پیش افتاد صدای فریادهای شادی بازیکنان تیم ملی فوتبال شنیده می شد. این خبر نشان می دهد که حضور در سالن، جزو برنامه های ملی پوشان بوده که میسر نشده و مشخص نیست سایت فدراسیون فوتبال بر چه اساس کلیت این خبر را تکذیب کرده است.