به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۹:۴۴
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۱۷ ساعت ۱۸:۳۱
کد مطلب : ۴۴۳۹۵
دبیر کل حزب اراده ملت:

حاشیه‌سازی برای دولت از سر دلسوزی نیست

گروه سياسي: دبیر کل حزب اراده ملت با تاکید بر برخورد دستگاه‌های ذیربط با جریان‌هایی که با انتشار شبنامه سعی در فضاسازی علیه دولت را دارند، گفت: این حاشیه‌سازی‌ها با نیت خیرخواهی و از سر دلسوزی برای منافع ملی نیست.
حاشیه‌سازی برای دولت از سر دلسوزی نیست
احمد حکیمی پور با اشاره به هشدار وزیر اطلاعات به بولتن سازان و نیز پخش شبنامه علیه دولت در روزهای گذشته، هدف اصلی چنین اقداماتی را تضعیف دولت ارزیابی کرد. وی گفت: دست اندرکاران این شبنامه‌ها و رسانه‌ها در صدد حاشیه‌سازی برای دولت هستند تا دولت را وارد یک فرآیند فرسایشی کنند و دولت را از پرداختن به مسایل اساسی کشور بازدارند. این فعال سیاسی با تاکید بر این که «جریان‌های افراطی پشت پرده این اقدامات هستند»، اظهار داشت: این جریانها همواره بدون تابلو حرکت کرده‌اند و هیچگاه پاسخگو نبوده‌اند.

حکیمی پور با یادآوری این که تخریب دولت‌ها از طریق توزیع شبنامه و تریبون رسانه‌ها در دوره‌های مختلف مطرح بوده است، تاکید کرد: وقت آن رسیده که دستگاه های ذی ربط ماهیت این جریان‌ها را برای عموم مردم شفاف کند زیرا اگر انتقادی به دولت‌ها وارد است، باید به صورت شفاف و از مسیر قانونی مطرح شود. اگر جریانی می خواهد در فرآیند تصمیم سازی و تصمیم گیری سیاسی اثرگذار باشد، مسیر قانونی آن روشن و مشخص است و اینگونه بی نام و نشان حرکت کردن و دامن زدن به شایعات و حاشیه سازی با نیت خیرخواهی و از سر دلسوزی برای منافع ملی صورت نمی گیرد. وی تداوم چنین رفتارهایی را دامن زدن به بداخلاقی‌ها در جامعه دانست و تاکید کرد: تداوم فعالیت‌های این گروه‌های بی‌نام و نشان سوال جدی است و باید مشخص شود که اینها چه کسانی هستند و چرا با آنها برخورد جدی صورت نمی‌گیرد.

حکیمی پور با بیان این که تداوم چنین رفتارهایی اثرات سوئی در افکار عمومی جامعه دارد، افزود: وقت آن رسیده که دستگاه‌های تصمیم گیر و مسوول به وظیفه قانونی خود عمل کنند و جامعه نیز منتظر شفاف سازی در این زمینه است تا دست‌های پشت پرده انتشار شبنامه‌ها و نیز فضاسازی‌های رسانه‌ای علیه دولت روشن شود. دبیر کل حزب اراده مردم با تاکید بر این که دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی در برخورد با این جریان‌ها ناتوان نیستند، اظهار داشت: سوال اساسی افکار عمومی و کنش گران سیاسی که در چهارچوب قواعد و قوانین کشور فعالیت می‌کنند، این است که چرا با این جریان‌ها که سعی در تشدید بداخلاقی‌ها در جامعه دارند، برخورد نمی‌شود.
مرجع : ايرنا