به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۱:۴۲
 
۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب : ۳۱۲۱۸
می‌خواهند دولت را در تابوت بگذارند و تشییع کنند!

بیشترین حملات را به دولت یازدهم شاهدیم

گروه سياسي: نماینده رباط کریم و بهارستان در مجلس اظهار کرد: نباید اصولگرایی را در فحش، ناسزا و لطمه به مخالفان خلاصه کنیم زیرا اصولگرایان واقعی انصاف را مراعات می‌کنند و در خصوص مذاکرات نیز انصاف بر این بود که همه حمایت می‌کردند.
بیشترین حملات را به دولت یازدهم شاهدیم

ابراهیم نکو در گفت‌و‌گو با ایلنا با بیان اینکه تندرو‌ها می‌خواهند مذاکرات هسته‌ای را در نطفه خفه کنند، گفت: مذاکرات هسته‌ای نتایج بسیار مثبتی داشت و اگر تنها امتیازهای داده شده را بدون امتیازهای گرفته شده ببینیم بی‌انصافی است. وی با اشاره به موضع گیری تندرو‌ها نسبت به سخنان رییس جمهور که از دانشگاهیان خواسته‌اند نظراتشان را در خصوص مسائل هسته‌ای آزادانه اعلام کنند ابراز کرد: در حالی که هنوز شیرینی دستاوردهای مذاکرات در کام مردم مانده است متأسفانه تندرو‌ها اخلاقیات را زیرپا گذاشته‌اند و می‌خواهند دولت تازه متولد شده را در تابوت بگذارند و تشییع کنند.

این عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس بر لزوم حمایت همه جانبه از دولت تاکید کرد و افزود: در شرایط فعلی به جای قفل زدن به درهای گشوده شده بیاییم نشست‌های دوستانه با دولتمردان داشته باشیم و راهکار‌ها و ایرادات را به شکل واقعی و بدور از منافع شخصی یا گروهی بگوییم. نکو در خطاب به برخی نمایندگان مجلس گفت: آقای روحانی در چارچوبی حرکت می‌کنند که بیشتر گرایشات و گروه‌های تفکری منطقی در آنجای می‌گیرند اما تندرو‌ها نابودی خودشان را در ادامه یافتن اعتدال روحانی می‌دانند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اصولگرایان نمی‌خواهند اعلام کنند راه‌شان از تندرو‌ها جداست؟ اظهار کرد: نباید اصولگرایی را در فحش، ناسزا و لطمه به مخالفان خلاصه کنیم زیرا اصولگرایان واقعی انصاف را مراعات می‌کنند و در خصوص مذاکرات نیز انصاف بر این بود که همه حمایت می‌کردند و به موقع انتقادهای خود را به شکل صحیح و منطقی و برای کمک به نظام و نه برای زنده نگاه داشتن دایره کوچک افراطی‌گری عنوان می‌کردند. نکو با انتقاد از برخی نمایندگان گفت: از نزدیک ناسزاهای سیاسی و بدخلاقی‌های غیر عرف را در مجلس می‌بینم. این رفتار ناپسند برخی نمایندگان دولت را هرروز با یک مشکل و یک بحران مواجه می‌کند و اگر این روند ادامه پیدا کند شاهید خواهیم بود بیشترین حملات در طول تاریخ به دولت یازدهم انجام می‌شود.

 

مرجع : ايلنا

محمد پ م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۱۶:۲۶
ما مردم پشت روحانی هستیم.دیگه گذشت دوره جولان دادن این تندروها.2سال دیگه تو انتخابات مجلس اجازه ورود اینه رو به مجلس نمیدیم (205740)
شفق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۱۷:۰۲
بیشترین حملات!
انصاف داشته باش برادر من
دولتهای نهم و دهم 8 سال تمام زیر توپخانه سنگین رسانه های زنجیره ای و سران زر و زور و تزویر بود. کافی بود سری به کیوسک روزنامه ها بزنید، که الحمدلله آرشیوش موجوده. تو این دولت که همه مدح دولت رو میگن جز چند تا که یکی توقیف شد، دو تا هم دادگاهی شدن.
حضرات تحمل یک نقد ساده رو ندارن.
متاسفانه داره دوران اختناق کارگزاران تکرار میشه. (205744)
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۱۸:۳۵
شفق چشمهاتو وا کن صبح شده واقعاً نمی بینی از هر تریبونی که می توانند دولت را می کوبند (205772)
امید خراسانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۱۷:۴۲
فقط یک بخش انتخابی حاکمیت در اختیار اعتدال و اصلاح طلبان است که چشم دیدن همان را نیز ندارند. از تمامی تریبونهای در اختیار مثل مجلس ، تلویزیون (غیر) ملی ، منابر جمعه و جماعت ، قوه قضائیه و ... فشار بسیار سنگینی به دولت مردمی وارد می نمایند ولی به حول و قوه الهی با پشتیبانی اکثریت ملت هیچ ... نمی کنند. (205750)
ح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۱۸:۳۰
امروز ملت باید هوشیار باشه و روزنه امیدی که با روی کارامدن دولت جدید بوجود آمده آگاهانه حمایت کنه وگرنه باید سالها حسرت و بدبختی تحمل کنه (205768)
علی
Anonymous Proxy
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۲۱:۳۵
جناب شفق دولتی که شما از آن دم مزنید تا خرخره در خلاف و فساد غرق بود انتظار داشتید که بهشون گوشزد نشود و نه حمله اما دولت روحانی مثل یک بجه شش ماه است شما که خیلی انصاف داری کجای قانون نانوشته شما میگوید که بچه شش ماهه را باید آزار داد !! شاید حس بد شما این را میگوید اما منطق ما صبر است تا به موقعش اقدام کنیم اما نکشتن مخالف... (205810)
.....
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۲۲:۰۵
این دولت نیازی به حمله دشمنان ندارد. به نحوه توزیع سبد نگاه کنید و ادبیات حامیانش. مطهری: اگر جارو هم بدهند مردم ایران صف می کشند. (205816)
همشهری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۲۳:۰۵
متأسفانه پیامک هایی که برای سبد کالا و خصوصا ، ریاست محترم جمهوری ساخته شده ، تبعاتی جز کاهش اعتبار و عزت جمهوری اسلامی در روزهای گرامیداشت آن ندارد . افرادی ملوم الحال که شمشیر بر آبروی کشور کشیده اند و به بهانه ی سبد کالا هر چه از ادبیات فقیرشان بر می آید نثار می کنند . من هم همه ی کارهای دولت را نمی پسندم اما از تفرقه بیزارم و معتقدم کسانی که در این راه گام برمی دارند کم تر از خوارج نیستند . هدایتشان را تا دیر نشده خواستارم (205835)