به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۰:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۰ ساعت ۰۹:۰۹
کد مطلب : ۴۴۴۰۷۸

انتخاب جالب مانچینی: همگروه‌های ایران

انتخاب جالب مانچینی: همگروه‌های ایران
گروه ورزشی:تیم ملی عربستان پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا، به مصاف همگروهی‌های ایران می‌رود.به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی عربستان که خود را برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا آماده می کند، قصد دارد که پیش از شروع این مسابقات و از اوایل ژانویه، اردوی خود را آغاز کند و در همین راستا، سعودی‌ها سه بازی دوستانه را نیز در دوحه برگزار می‌کنند.

پس از موافقت روبرتو مانچینی، تیم ملی عربستان قرار است پیش از آغاز جام ملت‌ها، به مصاف لبنان برود. آنها سپس با فلسطین روبرو می‌شوند و آخرین بازی تدارکاتی سعودی‌ها نیز مقابل هنگ کنگ خواهد بود.نکته جالب اینکه دو مورد از حریفان عربستان در این بازی‌های دوستانه، یعنی تیم‌های ملی فلسطین و هنگ کنگ، همگروهی‌های ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا هستند.

شاگردان قلعه‌نویی 24 دی ماه با فلسطین و سپس 29 دی با هنگ کنگ روبرو می‌شوند. ضمن اینکه سومین بازی مرحله گروهی ایران سوم بهمن برابر امارات خواهد بود. بدین ترتیب دو حریف ایران محک جدی را برابر عربستان خواهند داشت.لازم به ذکر است که خود عربستانی‌ها نیز در گروه F رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، با کشورهای عمان، قرقیزستان و تایلند همگروه هستند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها