به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۴:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۱۷ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۴۳۲۷۳۵

آرزوی ایران: لوسیل، مثل مسی و آرژانتین!

آرزوی ایران: لوسیل، مثل مسی و آرژانتین!
گروه ورزشی:کمیته سازماندهی جام ملت‌های آسیا 2023 روز گذشته توری را برای هیئتی از نمایندگان رسانه‌ها در ورزشگاه لوسیل که میزبان بازی‌های افتتاحیه و فینال قهرمانی آسیاست، ترتیب داد.به گزارش "ورزش سه"، قطر میزبان رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2023 که از 12 ژانویه تا 10 فوریه 2024 در 9 ورزشگاه از جمله ورزشگاه لوسیل برگزار می‌شود، خواهد بود.

ورزشگاه لوسیل که پس از تجربه استثنایی و هیجان‌انگیزی که با میزبانی چندین بازی از جام جهانی 2022 ارائه کرد، از وضعیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است، روز گذشته مورد بازدید هیئتی از نمایندگان رسانه‌ها قرار گرفت.عبدالله الفیحانی، معاون مدیریت امکانات کمیته برگزاری جام ملت‌های آسیا 2023، در جریان بازدید از هیئت نمایندگان رسانه‌ها گفت: البته تجربه هیجان انگیز در فینال جام جهانی 2022 یکی از مهم‌ترین تجربیات در رویدادهای ورزشی در منطقه اطراف است.

وی در خصوص دلیل انتخاب ورزشگاه لوسیل برای میزبانی بازی‌های افتتاحیه و اختتامیه گفت: این ورزشگاه گنجایش بیش از 80 هزار تماشاگر را دارد و علاوه بر آن از سوئیت‌های پذیرایی دارای فناوری خنک کننده متمایز و امکانات است. همچنین منطقه لوسیل، یک منطقه مدرن است و از خدمات بسیاری اعم از تجاری و غیره برخوردار است.

الفیحانی ادامه داد: خیابان لوسیل همچنین یکی از مناطق پربازدید هواداران در جام جهانی بود و در بسیاری از مراسم‌ها و جشن‌ها از آن استفاده می‌شد. این منطقه دارای جنبه‌های متمایز زیادی است که همین موضوع باعث شده است که لوسیل به ورزشگاهی متمایز تبدیل شود. از طرفی بازی فینال جام جهانی 2022، تجربه‌ای بی‌نظیر بود.

الفیحانی در خصوص آینده ورزشگاه لوسیل گفت: در حال حاضر تمرکز ما بر روی جام ملت‌های آسیا 2023 است و از نظر کیفیت میزبانی باید روی ارائه یک تجربه هیجان انگیز و منحصر به فرد تمرکز کنیم.لازم به ذکر است کمیته برگزاری مسابقات و همچنین کنفدراسیون آسیا اوت گذشته اعلام کردند که بازی‌های افتتاحیه و اختتامیه جام ملت‌های آسیا 2023 در ورزشگاه لوسیل برگزار می‌شود و تعداد ورزشگاه‌های میزبان مسابقات 9 استادیوم خواهد بود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها