به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۲ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب : ۴۴۴۴۸۰

بازی مرگ و زندگی برای تیم مهدی طارمی

بازی مرگ و زندگی برای تیم مهدی طارمی
گروه ورزشی: هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا، شامگاه چهارشنبه با برگزاری ۸ دیدار برگزار خواهد شد تا مرحله گروهی این مسابقات به پایان برسد و سرنوشت تیم‌های راه یافته به مرحله یک شانزدهم نهایی و لیگ اروپا مشخص شود.
 
برنامه این دیدار‌ها به شرح زیر است:
ساعت ۲۱:۳۰
* ستاره سرخ بلگراد - منچسترسیتی
* لایپزیش - یانگ بویز
ساعت ۲۳:۳۰
* اتلتیکومادرید - لاتزیو
* سلتیک - فاینورد
* دورتموند - پاری سن ژرمن
* نیوکاسل - آث میلان
* آنتورپ - بارسلونا
* پورتو - شاختار

در این چهار گروه، صعود تیم‌های اتلیتیکوما، لاتزیو، دورتموند، منچسترسیتی، لایپزیش و بارسلونا به مرحله یک شانزدهم نهایی قطعی شد و دو تیم باقی مانده برای صعود به مرحله حذفی از بین تیم‌های پورتو و شاختار در گروه H و تیم‌های پاری س ن ژرمن، میلان و نیوکاسل در گروه F تعیین خواهد شد.

گروه E - نبرد اتلتیکومادرید و لاتزیو برای صدرنشینی
در گروه E تیم «اتلتیکو مادرید» با ۱۱ امتیاز صدرنشین است و «لاتزیو» با ۱۰ امتیاز در رده دوم قرار دارد. «فاینورد» با ۶ امتیاز سوم است و سلتیک هم با یک امتیاز در رده چهارم قرار دارد.در این گروه جدال دو تیم «اتلتیکومادرید» و «لاتزیو» در هفته ششم برای تعیین سرگروه خواهد بود؛ و و بازی «سلتیک» مقابل «فاینورد» تشریفاتی است.

گروه F - مأموریت غیرممکن میلان برای صعود
در این گروه «تیم دورتموند» با کسب ۱۰ امتیاز صعود خود را به مرحله یک شانزدهم نهایی قطعی کرده است و «پاری سن ژرمن» با ۷، نیوکاسل با ۵ و میلان با ۵ امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.تیم «پاری سن ژرمن» برای صعود به مرحله بعد باید در آلمان از سد دورتموند عبور کند و یا در صورت از دست دادن امتیاز، امیدوار باشد که دیدار تیم‌های نیوکاسل و میلان با تساوی به پایان برسد.

گروه G - تکلیف صعود در این گروه مشخص است
در این گروه منچستر سیتی با ۱۵ امتیاز و لایپزیش با ۹ امتیاز صعود خود را به عنوان تیم‌های اول و دوم به مرحله یک شانزدهم نهایی قطعی کرده اند. یانگ بویز با ۴ امتیاز و ستاره سرخ هم با یک امتیاز سوم و چهارم هستند و بعید به نظر می‌رسد تغییری در جایگاه تیم‌های سوم چهارم این گروه هم اتفاق بیفتد.

گروه H - بازی مرگ و زندگی یاران طارمی
در این گروه هم صعود تیم بارسلونا ۱۲ امتیاز به مرحله حذفی قطعی شده است، اما برای تثبیت صدرنشینی باید بتواند در دیدار امشب مقابل «آنتورپ» امتیاز کسب کند. اما جدال اصلی در این گروه میان دو تیم ۹ امتیازی پورتو و شاختار خواهد بود. تیم «پورتو» به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به «شاختار» در رده دوم قرار دارد و در دیدار امشب، یاران پورتو برای آحضور در مرحله یک شانزدهم نهایی به یک تساوی برابر شاختار نیاز دارد.
مرجع : مهر
برچسب ها: مهدی طارمی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها