به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۳:۱۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۲ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب : ۴۴۴۴۸۵

با ژاوی راحتم و یک سال دیگر هم می‌مانم

با ژاوی راحتم و یک سال دیگر هم می‌مانم
گروه ورزشی:کاپیتان اول بارسا دوست دارد یک فصل دیگر نیز قراردادش را تمدید کند، چون زیر نظر ژاوی کاملا حس خوب و راحتی دارد.به گزارش "ورزش سه"، سرخی روبرتوی ۳۱ ساله که سال‌هاست در بارسلونا حضور دارد و حالا کاپیتان اول تیم است، در این فصل پس از آمدن ژوائو کانسلو از منچسترسیتی، در سایه قرار گرفته و شایعات خروجش از بارسا بیشتر از همیشه شنیده می‌شود.

او چند ماه پیش قراردادش را تمدید کرد، در حالی که گفته می‌شود جدایی‌اش قطعی است. سرخی اغلب نیمکت‌نشین است، اما اصلا از این شرایط ناراضی به نظر نمی‌رسد. او در مصاحبه با اسپورت از تمایلش برای تمدید خبر داد.سرخی گفت: «با ژاوی به عنوان مربی احساس راحتی می‌کنم. من اعتماد او را با خودم دارم و در پایان فصل اگر باشگاه راضی باشد، یک فصل دیگر نیز ادامه خواهم داد. من باید با مدیران باشگاه صحبت کنم. در حال حاضر قرار نیست به تیم دیگری بروم. همه چیزهایی که در مورد رفتن من به میامی یا پالمیراس گفته می‌شود، دروغ هستند.»

کاپیتان ادامه داد: «درست است که دوست دارم در آینده تجربه‌ای در لیگ آمریکا داشته باشم، اما هنوز زمان آن نرسیده است. در حال حاضر می‌گویم که می‌خواهم در بارسا بمانم. شاید یک سال دیگر به شما بگویم که می‌خواهم تجربه دیگری در اروپا یا آمریکا داشته باشم اما این در آینده خواهد بود. فکر نمی‌کنم این اتفاق ناگهانی بیفتد.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها