به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ ساعت ۰۰:۵۵
کد مطلب : ۴۴۵۲۲۴

حیرت انگیز: تاریخ‌سازی هری کین در بوندسلیگا

حیرت انگیز: تاریخ‌سازی هری کین در بوندسلیگا
گروه ورزشی: بایرن مونیخ در یک دیدار خانگی در هفته پانزدهم رقابت‌های بوندسلیگا، موفق شد با ارائه یک بازی برتر و تهاجمی 3-0 اشتوتگارت را در خانه شکست دهد. دو گل اول تیم بایرن را هری کین با جایگیری‌های درخشان خود به ثمر رساند.
1968021
در دقیقه دوم بازی بازیکنان اشتوتگارت میهمان توپ را در میانه زمین لو دادند تا لروی سانه پا به توپ شود و به محوطه جریمه برود و با از خود گذشتگی به جای شوت مستقیم پاسی را برای هری کین فراهم کرد تا ستاره انگلیسی به سادگی گل اول را با یک بغل پا به ثمر برساند. این ششمین پاس گل لروی سانه برای هری کین در این فصل بود.
1968022
گل دوم کین روی یک ضربه سر به ثمر رسید. پاولوویچ از سمت راست توپی را روی دروازه ارسال کرد که یکبار بلوکه شد و توپ سرگردان را هری کین موفق شد بالاتر از مدافع مستقیمش با جایگیری خوب با ضربه سر به گل دوم تیمش تبدیل کند.
هری کین حالا برای بایرن در 21 بازی در همه رقابت‌ها 23 گل به ثمر رسانده است و تنها در هفته پانزدهم رقابت‌های بوندسلیگا، به رکورد 20 گل رسیده است. او سریع‌تر از هر بازیکنی در تاریخ بوندسلیگا و بعد از 14 مسابقه به 20 گل رسیده است. بعد از او اووه زیلر با 21 بازی و ارلینگ هالند با 22 بازی توانسته‌اند به این تعداد گل برسند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها