به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۱:۲۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۲ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب : ۴۴۴۴۹۹

هشدار کین به رقبا:صبر کنید تا دوباره گل بزنم

هشدار کین به رقبا:صبر کنید تا دوباره گل بزنم
گروه ورزشی:هری کین، ستاره بایرن مونیخ، می‌گوید طبیعی است که هر مهاجمی در یک بازه زمانی موفق به گلزنی نشود.به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و در آخرین دیدار به مصاف منچستریونایتد رفت و با یک گل برابر این تیم به پیروزی رسید. 

تک گل این بازی را کینگزلی کومان وارد دروازه حریف کرد تا سه امتیاز این بازی را برای تیمش به ارمغان آورده باشد و هری کین در بازگشت به کشورش نتوانست بار دیگر بلای جان یونایتد شود و برای سومین بازی متوالی در گلزنی ناکام بود. این ستاره انگلیسی پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با سایت رسمی یوفا اظهار داشت: «من همیشه درباره این موضوع حرف می‌زنم. گاهی شرایطی پیش می‌آید که توپ با پای بازیکن جفت نمی‌‎شود. شاید چند شوت بزنید که از کنار دروازه بیرون برود یا به تیرک برخورد کند.

این بخشی از روند فوتبال و مهاجم بودن است و برای هر بازیکنی پیش می‌آید. فقط باید صبور باشید و به کارهایی که همیشه انجام می‌دادید ادامه دهید. من این تیم را می‌شناسم و می‌دانم که با حضور در کنار این بازیکنان بالاخره فرصتی به دست خواهم آورد که بتوانم دروازه حریف را باز کنم.»

کین درباره بازگشت به انگلیس و بازی با یونایتد گفت: «بازگشت به انگلیس به عنوان بازیکن بایرن عجیب است. ما از شرایط مرحله گروهی راضی هستیم اما برای من این بازی فقط یک بازی دیگر بود که بتوانم به بایرن در کسب پیروزی کمک کنم.ما باید در این بازی حاضر می‌شدیم و جنگندگی و اشتیاق و انرژی بسیاری را به نمایش می‌گذاشتیم و فکر می‌کنم که توانستیم این کار را انجام دهیم. بازی را در بازه‌های زمانی طولانی مدیریت کردیم. کسب این پیروزی 0-1 بسیار خوب است و ما توانستیم مرحله گروهی را با قدرت به پایان ببریم.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها