به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۰:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب : ۴۴۵۳۱۱

رکورد کاهش سن در فوتبال آلمان شکسته شد

رکورد کاهش سن در فوتبال آلمان شکسته شد
گروه ورزشی:کن ایزوکور با شانزده سال سن با نظر ژابی آلونسو به تیم اصلی لورکوزن منتقل شد.به گزارش "ورزش سه"، در پیروزی پنج بر یک لورکوزن در لیگ اروپا برابر مولده، تعویض دقیقه ۷۷ ژابی آلونسو یک تعویض خاص بود؛ چرا که او به کن ایزکور استعداد ۱۶ ساله و نوجوان تیمش اجازه داد در یک بازی اروپایی پا به زمین بگذارد.

او که در این فصل در تیم‌های زیر ۱۷ سال و زیر ۱۹ سال لورکوزن بازی کرده و حال با نظر آلونسو قرار است در ادامه فصل هم با تیم بزرگسالان تمرین کند و این لطف بزرگی است که ژابی آلونسو در حق این استعداد نوجوان کرده است.او با حضور در این بازی، رکورد جوان‌ترین آلمانی حاضر در مسابقات اروپایی را که در اختیار موکوکو بود شکست؛ موکوکو در زمان نخستین بازی خود تنها ۱۷ سال و ۹ ماه داشت و حالا این رکورد در اختیار ایزوکور خواهد بود.

ایزوکور پس از بازی مورد تمجید ژابی آلونسو و دیگر کارشناسان فوتبال آلمان قرار گرفت چرا که در ۱۳ دقیقه فرصتی که به او داده شد، فوق‌العاده عمل کرده بود و چه در بازی‌سازی و چه در دریبل و شوت‌زنی از ستارگان تیمش بود.
این پسر ۱۶ ساله که متولد ۲۰۰۸ است، تا سال ۲۰۲۶ قرارداد دارد و بعید است سران لورکوزن به سادگی این استعداد را که در تیم نوجوانان آلمان نیز حضور دارد از دست بدهند
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها