به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۸ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب : ۴۴۵۴۹۰

سطح عربستان بالاتر از اروپا نیست

سطح عربستان بالاتر از اروپا نیست
گروه ورزشی:برناردو سیلوا، ستاره منچسترسیتی، فعلا تصمیمی برای ترک این باشگاه و حضور در فوتبال عربستان ندارد.به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی با حضور تمامی بازیکنانش راهی عربستان شده تا در رقابت‌های جام جهانی باشگاه‌ها شرکت کند و امیدوار است که بتواند این جام را هم به دست آورد. 

آنها سه‌شنبه شب در مرحله نیمه نهایی باید روبروی اوراوا ردز به میدان بروند که حریف چندان سختی برای شاگردان پپ گواردیولا به حساب نمی‌آید و بازیکنان او این فرصت را خواهند داشت که توانایی‌هایشان را به رخ حریف و البته تماشاگران عربستانی بکشند. 

موج انتقال بازیکنان از فوتبال اروپا به عربستان در پنجره نقل و انتقالات تابستانی باعث شده که بسیاری در انتظار حضور ستاره‌های بیشتری در این رقابت‌ها باشند که یکی از آنها هم برناردو سیلوا است که گفته می‌شود پیش از این هم چند پیشنهاد از باشگاه‌های عربستانی دریافت کرده است. 

سیلوا در پاسخ به سوالی درباره احتمال حضورش در فوتبال عربستان به خبرنگاران گفت:« لیگ عربستان سعودی در واقع لیگ بسیار بزرگ و قدرتمندی است و این به خاطر سرمایه‌گذاری‌هایی است که روی آن صورت گرفته است و تا جایی که ما شنیدیم قرار نیست این روند متوقف شود. آینده من در عربستان سعودی؟ در حال حاضر تمام تمرکزم فقط روی منچسترسیتی است. از این که در فوتبال اروپا حضور دارم و اینجا بازی می‌کنم خوشحال هستم و فکر می‌کنم که اینجا بالاترین سطح فوتبال دنیا به حساب می‌آید.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها