به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۰۳ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب : ۴۴۶۴۹۷

آمار خیره‌کننده رئال: تنها پیروز 2023 در آنفیلد

آمار خیره‌کننده رئال: تنها پیروز 2023 در آنفیلد
گروه ورزشی:رئال مادرید تنها تیمی است که موفق شد در سال 2023 در ورزشگاه آنفیلد برابر لیورپول به پیروزی برسد.به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته برای آخرین بار در سال 2023 در ورزشگاه آنفیلد به میدان رفت و به تساوی 1-1 مقابل آرسنال رضایت داد. 

این تیم در آخرین دیدار از رقابت‌های لیگ برتر در سال جاری میلادی باید روز سه‌شنبه در ورزشگاه خانگی برنلی روبروی این تیم به میدان برود و سپس در اولین روز از سال نوی میلادی بار دیگر به ورزشگاه آنفیلد بازخواهد گشت. شاگردان یورگن کلوپ که فصل گذشته را خوب شروع نکرده بودند، با مرور زمان شرایط بهتری پیدا کردند و توانستند رکورد جذابی را در لیگ برتر در ورزشگاه خودشان به ثبت برسانند.

آنها در این سال برابر هیج تیمی در لیگ برتر در آنفیلد بازنده نبودند و نکته جالب اینجاست که تنها یک تیم در تمامی سال 2023 توانست لیورپول را در این ورزشگاه شکست دهد که رئال مادرید بود. این دو تیم در دیدار رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان فصل گذشته روبروی یکدیگر قرار گرفتند و رئال مادرید موفق شد در یک بازی پر گل و تماشایی با نتیجه 2-5 برابر تیم حریف به پیروزی برسد و صعودش به مرحله یک چهارم را در همان بازی رفت قطعی کند. حالا آنها در حالی سال 2023 را به پایان خواهند برد که این آمار درخشان را به عنوان تنها تیم پیروز در آنفیلد در کارنامه خواهند داشت.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها