به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۸:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۰۳ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب : ۴۴۶۵۱۳

کلوپ: چطور ممکن است این پنالتی را ندید

کلوپ: چطور ممکن است این پنالتی را ندید
گروه ورزشی:یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از این که داور بازی یک پنالتی آشکار را برای تیمش نگرفته عصبانی است.به گزارش "ورزش سه"، لیورپول روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس روبروی آرسنال به میدان رفت و دو تیم در نهایت به تساوی 1-1 رضایت دادند. 

یکی از صحنه‌های بحث برانگیز این بازی مربوط به برخورد توپ به دست مارتین اودگارد در محوطه جریمه آرسنال بود که اعتراض بازیکنان لیورپول و خصوصا محمد صلاح که به این نقطه نزدیک بود را به همراه داشت. اما داور وسط و همچنین کمک داور ویدیویی واکنش خاصی به این صحنه نشان ندادند و از کنار آن عبور کردند تا بازیکنان و کادر فنی لیورپول به شدت از این تصمیم عصبانی و ناراحت باشند. 

کلوپ پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« صحنه پنالتی واقعا صحنه عجیبی بود. نمی‌دانم که داور توانست آن را ببیند یا نه و نمی‌دانم چطور می‌شود گفت که چنین صحنه‌ای پنالتی نیست. من اطمینان دارم که کسی باید به من توضیح دهد که چرا این توپ خطای هند نبوده است. نمی‌گویم که داور توانست در همان لحظه این صحنه را ببیند چون اصلا نمی‌دانم آن لحظه کجا قرار داشت. اما این سوال دیگری است. وقتی کسی در اتاقش نشسته است، چطور ممکن است به این نتیجه برسد که چنین صحنه واضحی نیاز به بررسی مجدد نداشته است؟»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها
پربحث‎ترين مطالب و خبرها