به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۲:۴۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۲۵ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب : ۴۵۳۱۳

ريبری دليل از دست دادن جام‌جهانی را گفت

گروه ورزشي: فرانک ريبري، غایب بزرگ تیم ملی فوتبال فرانسه در جام جهانی فاش کرد آمپول تجويزي دکتر فرانسوي که براي رساندن او به جام جهاني تجويز شده بود را تزريق نکرده است.
ريبری دليل از دست دادن جام‌جهانی را گفت
ستاره تیم بایرن مونیخ، آمپول کورتيزوني که کادر پزشکي تيم ملي فوتبال فرانسه براي رساندن او به جام جهاني تجويز کردند را استفاده نکرد و همين موضوع موجب شد تا او نتواند به موقع بهبود بيابد و در نتيجه از فهرست 23 نفره تيم ملي فرانسه خط بخورد. ريبري که به دليل آسيب ديدگي کمر از جام جهاني دور ماند پس از صحبت‌هاي کوين لو گال، دکتر تيم ملي فرانسه با خبرنگاران در برزيل که اعلام کرده بود هافبک بايرن مونيخ به خاطر ترس از اینکه نيازي به استفاده از اين آمپول نباشد، آن را استفاده نکرده است.

به گزارش آی‌اسپورت، ريبري 31 ساله در گفت‌وگو با خبرگزاري آلمان در اين مورد صحبت کرد و در اين خصوص گفت: هيچ ترسي از تزريق آن آمپول نداشتم، فقط نمي‌خواستم آن دکتر فرانسوي به من کورتيزون تزريق کند. مي‌دانستم که انجام اين کار خوب نيست. ريبري که در 80 ديدار با پيراهن تيم ملي فرانسه 16 بار گلزني کرده است به دليل همين آسيب ديدگي نتوانست در ترکيب 23 نفره ديديه دشان قرار بگيرد. امتناع ریبری از این کار باعث شد تا «لو گال» شیوه های درمانی باشگاه بایرن را زیر سوال ببرد و اعلام کند که ریبری از تزریق می ترسد؛ ادعایی که ریبری به شدت آن را رد کرد. پزشک تیم ملی فوتبال فرانسه مدعی شده بود که مصدومیت ریبری و غیبت او در جام جهانی، تقصیر باشگاه بایرن مونیخ است. بر اساس ادعای پزشک تیم ملی فرانسه، فرانک ریبری مهم ترین ستاره تیم ملی فرانسه به دلیل اشتباهات پزشک باشگاه بایرن مونیخ، فرصت حضور در جام جهانی را از دست داد.