به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۴۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۱۷ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب : ۴۵۴۴۱۶

نسیم ادبی و الناز حبیبی پرکارترین بازیگران زن

نسیم ادبی و الناز حبیبی پرکارترین بازیگران زن
گروه فرهنگی:در میان بازیگران زن این دوره از جشنواره فیلم فجر، نسیم ادبی و الناز حبیبی هر کدام با بازی در ۲فیلم سینمایی جزو پرکار‌های جشنواره۴۲ هستند؛ بازیگران زنی که یکی از آن‌ها پیشینه تئاتری قابل‌توجهی دارد و دیگری بیشترین بازی در سریال‌های تلویزیونی را در کارنامه‌اش دارد

الناز حبیبی این روز‌ها با «فسیل» روی پرده سینماهاست؛ پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران. این بازیگر سینما در ۲فیلم سینمایی «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی و «شه‌سوار» به کارگردانی حسین نمازی حضور دارد. الناز حبیبی این بار با سعید آقاخانی، جواد عزتی و عباس جمشیدی‌فر هم‌بازی است. این فیلم در بخش مسابقه سینمای ایران حضور دارد.

حبیبی در یک کمدی اجتماعی
از دیگر فیلم‌هایی که الناز حبیبی بازی می‌کند، «شه‌سوار» حسین نمازی است. «شه‌سوار» دومین فیلم کمدی اجتماعی نمازی بعد از فیلم «شادروان» است که فضای کمدی آن یکی از آثار کمدی این دوره از جشنواره را پررونق کرده است. حبیبی در این فیلم بعد از «تمساح خونی» با عباس جمشیدی‌فر بازی می‌کند.
 
نسیم ادبی و همکاری با محمود کلاری
از دیگر بازیگران پرکار جشنواره ۴۲ساله فیلم فجر، نسیم ادبی است؛ بازیگر تئاتر و تلویزیون که در ۲فیلم «آسمان غرب» و «تابستان همان سال» دربخش مسابقه سینمای ایران بازی می‌کند.
 

داستان «آسمان غرب» در روز‌های آغازین جنگ می‌گذرد و به لحاظ پروداکشن و تجهیزات نظامی گفته می‌شود اتفاقی جدید در سینمای ایران به‌حساب می‌آید. این فیلم روایتگر زندگی شهید شیرودی، خلبان نیروی هوایی است.
فیلم سینمایی «تابستان همان سال» به کارگردانی محمود کلاری است. کلاری در سومین تجربه کارگردانی خود سراغ یک داستان متفاوت رفته و «تابستان همان سال» را به تهیه‌کنندگی علی اوجی تولید کرده است. نسیم ادبی در این فیلم با مهران احمدی، صابر ابر، پژمان بازغی و... هم‌بازی است.
مرجع : همشهری آنلاین
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها