به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۲:۵۴
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ ساعت ۱۶:۰۷
کد مطلب : ۴۵۵۷۰۰

اتوبوس‌های نو نیامده خراب شدند

اتوبوس‌های نو نیامده خراب شدند
گروه جامعه: نائب رییس شورای شهر تهران در خصوص نحوه قرارداد شهرداری با خودروسازان داخلی و گلایه مندی آنها، گفت: در شهرداری معاملات به صورت نقدی و غیرنقدی صورت می‌گیرد و چیز تازه‌ای نیست و خودروسازان می‌توانند قبول کنند تا نکنند؛ اجباری نیست.
به گزارش فارس، پرویز سروری با بیان اینکه در همه پروژه‌ها از این روش استفاده می‌شود، گفت: حجم پروژه‌ها در شهرداری بالاست و کار‌ها به صورت نقدی و غیرنقدی پیش می‌رود و اگر ملکی به خودروساز معرفی می‌شود، آن‌ها می‌توانند بررسی کنند و در صورتی که مورد تاییدشان نباشد، قبول نکند.
سروری گفت: ما هنوز هم اعلام می‌کنیم که تمایل شهرداری و شورا به این است که از تولیدات داخل حمایت کنند، ولی نباید عده‌ای سو استفاده کنند و مردم در سرما و گرما به علت خرابی اتوبوس معطل بماند.
عضو شورای شهر تهران بیان کرد: اتوبوس نو پروتکل پذیرفته شده‌ای دارد و تا مدت‌ها باید بار شهر را بردارد نه اینکه نیامده خراب شوند و به پارکینگ بروند. رئیس اتوبوسرانی گفته که ۱۵۰ اتوبوس نو خراب شده و به پارکینگ رفته است.
وی با بیان اینکه ما از کل ظرفیت اتوبوس کشور در صورتی که استاندارد باشد استفاده می‌کنیم؛ گفت: هر کارخانه‌ای که بچرخد، شغل ایجاد می‌شود، اما باید خودرو استاندارد باشد و ما به دلیل اینکه فاصله بین تولید و تقاضا زیاد است از واردات هم استفاده می‌کنیم، اما از تولیدات با کیفیت داخل هم استفاده می‌کنیم.
برچسب ها: شورای شهر تهران
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها