به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۵۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ ساعت ۰۸:۴۱
کد مطلب : ۴۵۸۶۶۲

نگاهی به ساعت فردریک کنستانت | تاریخچه + ویژگی ها

گروه کسب و کار: ساعت فردریک کنستانت (Frederique Constant) از برندهای سوئیسی معتبر در صنعت ساعت سازی به شمار می رود که برای اولین بار در سال 1988 توسط آلت و ایلته پیترز در ژنو تاسیس شد. این برند با هدف ارائه ساعت هایی با طراحی کلاسیک، دقت بالا و قیمت مقرون به صرفه شروع به کار کرد.
نگاهی به ساعت فردریک کنستانت | تاریخچه + ویژگی ها
ساعت فردریک به سرعت به دلیل تولید محصولات با کیفیت و دقیق شهرت یافت. این برند به خلق ساعت های کرونوگراف، ماه نما و تقویم ابدی معروف است. ساعت فردریک کنستانت با ویژگی های منحصربه فردی نظیر دقت بالا در زمان سنجی، استفاده از متریال با کیفیت و طراحی جذاب و مدرن شناخته می شود.
علاوه بر این، کمپانی خوشنام فردریک کنستانت تنها برروی ساعت های کلاسیک تمرکز ندارد، این شرکت سوئیسی طی سال های اخیر و در راستای تکنولوژی ساعت های هوشمند بی نظیری از جمله "Horological Smartwatch" را با قیمت حدودی 600 دلار به بازار عرضه می کند. در ساخت این ساعت فردریک، فناوری سنتی ساعت سازی و امکانات دیجیتالی مدرن با یکدیگر ادغام و اثری جذاب و کاربردی را خلق کرده اند. ساعت فردریک کنستانت با تمرکز بر حفظ استانداردهای بالای کیفیت و نوآوری، یکی از برندهای محبوب در میان علاقه مندان به ساعت های سوئیسی محسوب می شود. در ادامه این مطلب قصد داریم به صورت جامع و کامل با ساعت فردریک و تاریخچه آن آشنا شویم و نگاهی دقیق به ویژگی ساعت های آن داشته باشیم؛ با ما همراه باشید.

تاریخچه برند ساعت فردریک کنستانت
همانطور که در پاراگراف قبلی اشاره کردیم، ساعت فردریک کنستانت توسط آلت و ایلته پیترز در سال 1988 در ژنو، سوئیس تاسیس شد. این برند با هدف ارائه ساعت های با کیفیت، دقیق و بر پایه طراحی کلاسیک و در عین حال مدرن، محصولات خود را به بازار عرضه کرد. از همان ابتدا، ساعت فردریک تمرکز خود را بر تولید ساعت هایی با مکانیسم های پیچیده، همراه با حفظ زیبایی ظاهری و با قیمتی مقرون به صرفه قرار داد. این استراتژی به سرعت به شهرت برند کمک و آن را به یکی از انتخاب های محبوب در میان دوستداران ساعت تبدیل کرد.
در طول دهه ها، ساعت فردریک کنستانت به توسعه مجموعه های گوناگونی پرداخت که شامل مدل هایی با ویژگی های خاص نظیر تقویم ابدی، کرونوگراف، ماه نما و همچنین مدل هایی با مکانیسم های خودکار و دستی می شد. این برند همچنین در نوآوری های فنی پیشرفت های چشم گیری همچون توسعه موتورهای ساخت خود داشت که به آن ها این امکان را داد تا کنترل بیشتری بر کیفیت و دقت محصولات خود داشته باشند. علاوه بر کیفیت و نوآوری، ساعت فردریک کنستانت به علت تعهد به خیرخواهی و حمایت از امور خیریه معروف است.
این برند بخشی از درآمدهای حاصل از فروش مجموعه های خاص را به سازمان های خیریه اختصاص می دهد که به بهبود زندگی افراد در سراسر جهان منتهی می شود. این رویکرد مسئولانه، به برند سازی و ارتباط با مشتریان کمک قابل توجهی می کند. با ترکیبی از کیفیت سوئیسی، نوآوری، طراحی دقیق و مسئولیت اجتماعی، ساعت فردریک به نمادی از بهترین سطح ساعت سازی تبدیل شده است.

قیمت ساعت های Frederique Constant چقدر است؟
یکی از رایج ترین سوالاتی که از سوی علاقه مندان به ساعت مچی مطرح می شود، این است که قیمت ساعت فردریک چقدر است؟ قیمت ساعت فردریک کنستانت می تواند بسته به مدل، مواد به کار رفته، پیچیدگی های مکانیکی و ویژگی های خاص هر ساعت متفاوت باشد. بازه قیمتی برای ساعت های فردریک کنستانت معمولا از حدود 200 دلار برای مدل های ابتدایی و کلاسیک شروع می شود و می تواند تا چندین هزار دلار برای مدل های لوکس تر افزایش یابد.
مدل هایی با طلا یا سنگ های قیمتی نیز در رده های بالاتری از قیمت قرار می گیرند. به طور کلی، ساعت فردریک کنستانت به دلیل ارائه ترکیبی از کیفیت بالا و قیمت نسبتا مقرون به صرفه نسبت به سایر برندهای سوئیسی، شناخته می شود. اما این اقتصادی بودن به معنای ارزان بودن ساعت نیست. زیرا، رنج قیمتی میانگین برای محصولات فردریک کنستانت چیزی حدود 1000 الی 2000 دلار است و تنها این محصولات از دیگر برندهای سوئیسی مقرون به صرفه تر هستند.



ویژگی های ساعت فردریک کنستانت
•    طراحی کلاسیک و لوکس
•    خدمات پس از فروش از نمایندگی ساعت فردریک
•    مکانیزم های مدرن و پیشرفته
•    استفاده از متریال با کیفیت
•    زمان سنجی با دقت بسیار بالا
•    مقاومت در برابر آب
•    شیشه ضد خش سافایر
•    نسخه های محدود و ادیشن های ویژه
•    بندهای قابل تعویض از چرم یا فلز
•    تنوع در رنگ و طراحی



مهم ترین ویژگی ساعت های فردریک
بسیاری از افراد بر این باورند که قیمت بالای ساعت نشان دهنده کیفیت بالا و در یک کلام بهترین بودن آن محصول است. اما این باور در صنعت ساعت سازی به رسمیت شناخته نمی شود. زیرا، کیفیت و متریال خاص استفاده شده در ساعت ها، تنها بخشی از ایده آل بودن آن محصول است. یکی از مهم ترین ویژگی های ساعت فردریک که آن را در مقایسه با بسیاری از برندها متمایز می کند، نمایندگی ساعت در سراسر جهان و پشتیبانی مناسب است. خرید ساعت مرحله ای بسیار کوتاه و متناسب با سلیقه افراد است.
اما رسیدگی به مشکلات ثانویه و انجام فرایندهای سرویس ساعت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند که اغلب مشتریان به آن توجهی ندارند. خوشبختانه نمایندگی ساعت فردریک کنستانت در تمام نقاط کره زمین وجود دارد و کلیه خدمات سرویس و تعمیرات ساعت را به عنوان خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه می دهد. مجموعه آریا زمان یکی از وارد کنندگان ساعت فردریک کنستانت کشور به شمار می رود که به عنوان نمایندگی ساعت فردریک در آدرس پاسداران، بوستان هفتم، پلاک 139 طبقه چهـارم، این خدمات را ارئه می دهد.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها