به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۳:۳۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ ساعت ۲۱:۱۹
کد مطلب : ۴۵۹۵۷۹

واکنش‌های مردم درباره نفر اول انتخابات در تهران!

واکنش‌های مردم درباره نفر اول انتخابات در تهران!
گروه فیلم: سایت برترین‌ها نوشت: سید محمود نبویان که نامش در فهرست اصولگراها قرار داشت توانسته رأی اول تهران را در انتخابات مجلس به خود اختصاص دهد.  گفتنی است میزان مشارکت در تهران، کمتر از یک چهارم واجدین شرایط (24 درصد) بوده است. امیر نعمتی و نژلا پیکانیان از اعضای تحریریه برترین‌ها با حضور در یکی از خیابان‌های نارمک تهران از شهروندان پرسیده‌اند که نفر اول تهران در انتخابات مجلس را چقدر می‌شناسند؟ ببینید:
....
در همین حال، ویدئویی از محمود احمدی نژاد باز نشر شده که ظاهرا مربوط به سال 1400 و پس از انتخابات رییس‌جمهوری است که درباره میزان مشارکت در آن می‌گوید: «مردم را کنار گذاشتند و توجیهات می آورند، آدم بعضی اوقات واقعا تاسف می‌خورد؛ اول به حال خودش، بعد کشور. خنده‌دارتر از این می شود که می‌گویند «پیروزی عظیم!» دلیلش چیست؟ اینکه دشمنان بسیج شده بودند انتخابات روی مشارکت ۳۰ درصد باشد، ما بردیم روی ۴۰ و خورده‌ای درصد، پس پیروزیم!»

۱۴۰۲/۱۲/۱۶ ۲۲:۱۵
این همان کسی بود که با دوستانشان منافع ملی را به باد فنا داد ند وبرجام را سوزاند ومردم را بیچاره کردند با ۵۰۰تا رای فردا میره تو مجلس از طرف مردم صحبت میکنه واقعا تاسف داره روز عزای ملت ایران است (439433)
۱۴۰۲/۱۲/۱۷ ۱۳:۰۹
باید مشخص کنید چند خانم وچند اقا بهدایشاندرای دادهاند تا تکلیف کار خودشان را بهتر بدانند (439449)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها