به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۱:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب : ۴۶۰۷۲۰

برگزاری جشن عید فطر در بهترین رستوران تهران

گروه کسب و کار : با نزدیک شدن به پایان ماه رمضان به سراغ عید فطر می‌رویم که نمادی از شادی و کنار هم بودن را برای خانواده‌های ایرانی به‌همراه دارد. یکی از چالش‌هایی که ممکن است با آن مواجه شوید، جست‌وجو برای یک مکان ایده‌آل است تا نه‌تنها بتوانید به بهترین شکل ممکن عید فطر را جشن بگیرید، بلکه در کنار خانواده و در فضایی گرم و خوب، لحظاتی دل‌نشین را سپری کنید.
برگزاری جشن عید فطر در بهترین رستوران تهران
با نزدیک‌تر شدن به روزهای آخر تعطیلات نوروز 1403، کم‌کم به عید خجسته فطر می‌رسیم. در ماه مبارک رمضان این فرصت نیکو را داشتیم تا بتوانیم ساعاتی را به روزه‌داری و عبادت بپردازیم و با عزیزان‌مان در این ایام مقدس و مبارک شریک شویم. اما حالا با نزدیک شدن به پایان ماه رمضان به سراغ عید فطر می‌رویم که نمادی از شادی و کنار هم بودن را برای خانواده‌های ایرانی به‌همراه دارد. یکی از چالش‌هایی که ممکن است با آن مواجه شوید، جست‌وجو برای یک مکان ایده‌آل است تا نه‌تنها بتوانید به بهترین شکل ممکن عید فطر را جشن بگیرید، بلکه در کنار خانواده و در فضایی گرم و خوب، لحظاتی دل‌نشین را سپری کنید.

وعده‌ای برای کنار هم بودن
رستوران‌کافه ارکیده با بیش از ۶۵ سال فعالیت در شعب مختلف سراسر کشور، سال‌ها پذیرای خانواده‌های ایرانی بوده و در مراسم‌ها و جشن و اعیاد مختلف، محیطی گرم و دل‌نشین را فراهم کرده تا هر شخصی بتواند در کنار عزیزانش،‌ زمانی لذت‌بخش را سپری کند.
در ایام رمضان و به‌خصوص عید مبارک فطر، رستوران‌کافه‌های ارکیده منتظر است تا در استان‌های مختلف کشور، از تهران گرفته تا گیلان، مازندران، البرز و اصفهان با برپایی سفره‌‌های خوش عطر و بو و لذیذ، پذیرای شما و خانواده محترم‌تان باشد. رستوران‌کافه‌های ارکیده با دکوراسیونی که هم مدرن است و هم جذابیت‌های سنتی را منعکس می‌کند، در ماه مبارک رمضان، سفره‌هایی خوش آب‌ورنگ را برای شما عزیزان در نظر گرفته که یک شام خانوادگی صمیمی تا ضیافتی بزرگ را شامل می‌شود.

برگزاری ضیافت افطاری در رستوران ارکیده!

در ایام مبارک رمضان رستوران‌کافه‌‌های ارکیده به عنوان گزینه مناسب و دلچسبی برای افطاری کجا بریم؟! با ارائه پک‌ افطار سالنی و بیرون‌بر در کنار سفره‌ای از غذاهای ایرانی، محلی و فرنگی برای ضیافت‌های افطاری میزبان شما میهمانان و روزه‌داران عزیز بوده است تا بتوانید از طعم دلنشین غذاهای لذیذ و دسرهای محبوب ماه رمضان با خانواده، همکاران و عزیزانتان لذت ببرید.
اما در جشن مبارک عید فطر رستوران‌کافه‌های ارکیده پس از یک ماه روزه‌داری شما عزیزان با منویی متنوع و لذیذ از غذاهای ایرانی، محلی، فرنگی و نوشیدنی‌ها و پیش‌غذاهای جذاب میزبان شما و جمع‌های خانوادگی و دوستانه‌تان است. شما می‌توانید با دعوت عزیزانتان به جشن عید فطر و برگزاری شکیل و مجلل این میهمانی مبارک در سالن‌های اختصاصی ارکیده و یا فضاهای عمومی و دلپذیر این رستوران ویژه، لذت حضور در مکانی گرم و صمیمانه را در کنار عزیزانتان تجربه کنید و از طعم منحصربه‌فرد غذاهای محبوب رستوران‌کافه‌های ارکیده لذت ببرید.

چالشی برای هدیه‌ عید فطر
عید فطر عموما زمانی است که ما به عزیزان و آن‌هایی که دوست‌شان داریم، هدایایی اهدا می‌کنیم، حتی اگر در کنارشان حضور نداشته باشیم. کارت‌های ارکیده این امکان را برای همه فراهم می‌کند تا نه‌تنها هدیه‌ای نفیس و ارزنده را در اختیار عزیزان‌تان قرار دهید،‌ بلکه تجربه‌ای دل‌نشین در فضایی دنج و گرم را برای آنان به همراه خواهد داشت تا از خدمات و منوی غذایی لذیذ رستوران‌کافه‌های ارکیده بهره ببرند.
رستوران‌کافه ارکیده با طراحی دو نوع کارت هدیه؛ ارکیده کارت و هدیه کارت، دست شما را برای هدیه دادن باز گذاشته است. یادتان باشد؛ برای استفاده از کارت‌های ارکیده، هیچ محدودیت زمانی وجود ندارد.

کارت‌های ارکیده؛ هدیه‌ای خاص برای کارکنان، مشتریان و دوستان شما!

امکان سفارش و شارژ ارکیده کارت با مبلغ دلخواه
ارکیده کارت یک هدیه ماندگار و خاص است. چرا که شارژ مجدد این کارت با هر مبلغی که موردنظر شما باشد، امکان‌پذیر است. در واقع شما می‌توانید برای تمام مراسم‌ مانند رمضان و عید فطر و هر مناسبت ویژه‌ی دیگری، ارکیده کارت همکاران، دوستان و عزیزان خود را شارژ کنید. اعتبار ارکیده کارت تاریخ انقضاء ندارد. می‌توانید در هر زمانی که بخواهید از اعتبار موجود آن استفاده کنید. در ضمن دست شما برای انتخاب مبلغ اعتبار باز است. یعنی شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند بر اساس نیاز و انتخاب خود، ارکیده کارت را با مبلغ دلخواه شارژ کنند. همچنین با وجود پنل اختصاصی، شارژ آنلاین هم در هر زمان برای دارندگان کارت امکان‌پذیر است.

هدیه کارت برای ساختن خاطره‌ای خوش
این کارت برای فراهم آوردن یک خاطره ویژه و خاص بسیار مناسب است و با مبلغ ۵۰۰ هزار تومان، 1 و 2 میلیون تومان ارائه می‌شود. همچنین در سه رنگ آبی، مشکی و سفید قابل سفارش هستند. به همین دلیل دستتان در انتخاب رنگ این کارت باز است. اعتبار این کارت نیز مشابه ارکیده کارت، محدودیت زمانی ندارد و می‌توان در هر زمان از آن استفاده کرد.
رستوران‌کافه‌های ارکیده نه‌تنها میزان خانواده‌هاست، بلکه خدمات بسیار خوبی را هم برای تیم‌های سازمانی و کسب‌وکارهای مختلف فراهم آورده‌ تا بتوانند در مراسم‌های مختلفی مثل عید فطر، فرصتی برای کنار هم بودن و جشن و شادی را برای کارکنان‌شان ایجاد کنند.
کسب‌وکارها می‌توانند با تهیه کارت‌های ارکیده به مناسبت عید فطر، هدیه‌ای بسیار خوب را در اختیار کارکنان‌شان قرار دهند تا از منوی گسترده و وسیع رستوران‌کافه‌های ارکیده به بهترین شکل ممکن بهره ببرند.

نحوه سفارش کارت‌های ارکیده برای هدیه عید فطر
دو راه ساده و سریع برای سفارش کارت‌های ارکیده پیش روی شماست. اول آنکه از طریق سایت رستوران‌کافه‌های ارکیده سفارش خود را ثبت کنید. در کنار آن می‌توانید با شماره 87700850 -021 داخلی 114 تماس بگیرید. کارشناسان پشتیبانی رستوران‌کافه‌های ارکیده راهنمایی لازم برای خرید این محصولات را در اختیار شما قرار می‌دهند.

رزرو تلفنی رستوران ارکیده برای برگزاری ضیافت عید فطر
برای رزرو میز یا سالن اختصاصی مورد نظرتان در یکی از شعبه‌‌های رستوران‌کافه‌های ارکیده، کافی است با شماره تماس ۰۹۱۲۳۱۴۱۹۰۰ تماس بگیرید یا به‌صورت حضوری به شعبه موردنظرتان سر بزنید.
 
ردیف نام شعبه شماره تماس
1 شعبه جاده چالوس (یکی از قدیمی‌ترین و خاطره‌انگیزترین رستوران‌های ایران) 021-34122
2 شعبه مهستان (رستوران گردان در کرج) 026-34123
3 شعبه شهریار (باغ رستورانی دنج و نزدیک به تهران) 021-65251616
4 شعبه میدان آرژانتین (رستورانی در مرکز شهر دارای فضای روف‌گاردن) 021-88885300
5 شعبه متل‌قو (دارای ساحل اختصاصی) 011-54612212
6 شعبه منطقه آزاد انزلی (تنها رستوران گردان گیلان) 013-44404645
7 شعبه اصفهان (رستوران سنتی در دل تاریخ) 013-45644480
8 شعبه اقدسیه (رستورانی بر بلندای برج شمیران سنتر) 021-72146
9 شعبه سعادت‌آباد (رستورانی لوکس و مجلل دارای فضای اختصاصی کافه) 021-79397



 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها