به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۰:۲۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ ساعت ۱۵:۴۶
کد مطلب : ۴۶۱۳۷۷

مصدومیت عجیب و دردناک ستاره پاری‌سن‌ژرمن

مصدومیت عجیب و دردناک ستاره پاری‌سن‌ژرمن
گروه ورزشی:عثمان دمبله به دلیل مشکل از ناحیه گوش نتوانست دیشب پی اس جی را برابر مون پلیه همراهی کند.به گزارش ورزش سه، پاری سن ژرمن، رقیب بارسلونا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پیش از رویارویی با مون‌پلیه در هفته بیست و ششم لیگ یک فرانسه، متوجه شد که نمی‌تواند از عثمان دمبله استفاده کند.
 
دمبله علی‌رغم اینکه همراه تیم به مون‌پلیه رفته بود، به دلیل مشکلی که در دنیای فوتبال چندان رایج نیست، از لیست لوئیس انریکه خارج شد. بازیکن سابق بارسلونا در حالی که در هتل بود، با عارضه سوراخ شدن پرده گوش مواجه شد. مشکلی بسیار آزاردهنده و دردناک که پزشک پی اس جی را مجبور به تجویز مسکن برای دمبله کرد.

دمبله دیشب از روی سکوها پیروزی 2-6 تیمش را تماشا کرد و به حمایت از هم تیمی‌هایش پرداخت. اکنون باید دید که آیا او برای دو بازی دوستانه فرانسه مقابل آلمان و شیلی شرایط مطلوب را دارد یا خیر، هرچند رسانه‌های فرانسوی نوشته‌اند او به اردوی تیم ملی خواهد رفت و مشکلش جدی نیست.

بازیکن سابق بارسا که تابستان امسال با 50 میلیون یورو به پاریس منتقل شد، مهره فیکس و ارزشمند لوئیس انریکه است. او در این فصل برای پاری سن ژرمن 32 بازی (2104 دقیقه) انجام داده و در تمامی رقابت‌ها یک گل به ثمر رسانده و 12 پاس گل داده است. او با 7 پاس گل در واقع بهترین گلساز لیگ یک است.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها