به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۲:۲۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ ساعت ۱۵:۵۴
کد مطلب : ۴۶۱۳۸۱

میانگین سنی تیم ملی چه قدر پایین آمد؟

میانگین سنی تیم ملی چه قدر پایین آمد؟
گروه ورزشی:میانگین سنی تیم ملی کشورمان به شکل قابل توجهی پایین آمد.به گزارش فارس، اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال کشورمان برای ۲ دیدار رفت و برگشت مقابل ترکمنستان در مقدماتی جام جهانی از امروز آغاز می‌شود.امیر قلعه‌نویی برای این اردو ۲۹ بازیکن را به تیم ملی فراخوانده که ۱۵ نفر از آنها ۲۵ ساله و زیر این سن هستند تا ایران به نسبت جام ملت‌های آسیا به تیمی با چهره‌ای جوان تبدیل شود.
 
 
آرشا شکوری، امین حزباوی، سامان فلاح، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، حسین گودرزی، امید نورافکن، محمد قربانی، اللهیار صیادمنش، مهدی لیموچی، محمد محبی، مهدی قائدی، جواد آقایی‌پور، محمدرضا آزادی و سعید سحرخیزان چهره‌های جوان لیست جدید تیم ملی هستند که از میان آنها عدد صفر در مقابل تعداد بازی‌های ملی حزباوی، آزادی، قربانی سحرخیزان که پیش از این هم در اردو شرکت کرده بودند عدد صفر درج شده و گودرزی، شکوری، لیموچی، آقایی‌پور هم برای اولین بار در فهرست تیم ملی قرار می‌گیرند.
 
ایران در جام ملت‌های اخیر با میانگین سنی ۲۹ دومین تیم مسن جام بود اما در اردوی آتی این میانگین با ۲/۶۹ سال به ۲۶/۳۱ رسیده است. البته در صورتی که برخی بازیکنان پا به سن گذاشته مثل شجاع خلیل‌زاده و رامین رضاییان که عملکرد مناسبی هم در جام ملت‌ها نداشتند برای بازی با ترکمن‌ها دعوت نمی‌شدند، احتمال زیادی وجود داشت تا این میانگین به حدود ۲۵ سال هم برسد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها