به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ ساعت ۱۸:۰۳
کد مطلب : ۴۶۱۴۲۴

مس می‌توانست مدعی قهرمانی در لیگ باشد!

مس می‌توانست مدعی قهرمانی در لیگ باشد!
گروه ورزشی:محرم نویدکیا با بازگشت به فوتبال ایران، این‌بار مس رفسنجان را متحول کرده و از لحاظ فنی این تیم را در شرایطی مطلوب قرار داده است.به گزارش "ورزش سه"، از هفته شانزدهم لیگ برتر بود که محرم نویدکیا به عنوان سرمربی مس رفسنجان انتخاب شد و در این مدت محرم توانسته این تیم را به کلی تغییر دهد تا شرایط مطلوب خودش را در نماینده کرمان به وجود آورد.

از هفته شانزدهم تا هفته بیست و دوم لیگ برتر، این تیم با هوادار، شمس آذر، تراکتور و ذوب آهن تساوی کرد و نساجی و آلومینیوم اراک هم شکست داد؛ البته او در جام حذفی هم برابر تیم جواد نکونام به پیروزی رسید تا به نوعی با شکست دادن استقلال، توانایی فنی خودش را نشان بدهد.

در مجموع شاگردان محرم از آغاز نیم فصل تا کنون 10 امتیاز کسب کردند و با زدن 5 گل و دریافت 3 گل یکی از تیم‌های خاص لیگ هستند؛ در چنین شرایطی استقلال، پرسپولیس و ملوان تنها تیم‌هایی هستند که بیشتر از مس امتیاز جمع کرده‌اند اما مس در بسیاری از پارامترهای آماری اکنون هم قدم با مدعیان قهرمانی است!

از زمان بازگشت محرم نویدکیا به لیگ برتر، تنها استقلال بوده که کمتر از آنها گل خورده و همچنین تنها تیمی بوده که به‌مانند مس رفسنجان تاکنون متحمل شکست نشده است تا بدین ترتیب صدرنشین لیگ برتر، شرایطی مشابه با مس رفسنجان داشته باشد.
برچسب ها: محرم نویدکیا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها