به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۱:۴۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب : ۴۶۲۳۳۹

تعریف جالب بلینگام ازستاره آمریکا:خامه روی شیر

تعریف جالب بلینگام ازستاره آمریکا:خامه روی شیر
گروه ورزشی:جود بلینگام پس از گلزنی ستاره آمریکا در لیگ ملت‌های کونکاکاف مقابل مکزیک، پیامی جالب توجه برای جیو رینا، هم‌تیمی سابقش در بروسیا دورتموند فرستاد.به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام زیر آخرین پست جیو رینا در جشن قهرمانی تیم ملی آمریکا در لیگ ملت‌های کونکاکاف مقابل مکزیک، کلمات جالب توجهی را پست کرد.

این ملی پوش انگلیسی پس از قهرمانی یکشنبه شب تیم ملی آمریکا، حمایت جالب توجهی از هم‌تیمی سابق خود در دورتموند داشت. در بازی مقابل مکزیک که با نتیجه 2-0 به پایان رسید، تیلر آدامز و جیو رینا گلزنان آمریکا بودند.رینا با در دست داشتن جان قهرمانی این رقابت‌ها تصاویری در اینستاگرام خود منتشر کرد و بلینگام یکی از ستاره‌هایی بود که در حمایت از او، به این پست واکنش نشان دادند.رینا یک پست اینستاگرام با نوشته "درباره دیشب" آپلود کرد و بلینگام زیر آن نوشت:"خامه همیشه در بالا قرار می‌گیرد". منظور از این عبارت جالب، قرار گرفتن افراد توانمند در بهترین جایگاه است.

از سال 2020 که بلینگام از بیرمنگام سیتی به دورتموند رفت، به مدت 3 سال همراه رینا کنار هم بازی کردند. رینا علاوه بر نمایش درخشان در فینال، در مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌های کونکاکاف هم 2 پاس گل ارسال کرده بود.
در نتیجه دو نمایش تاثیرگذار در مسیر قهرمانی آمریکا، این بازیکن 21 ساله جایزه توپ طلای لیگ ملت‌ها را به عنوان بهترین بازیکن این مسابقات دریافت کرد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها