به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۴۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب : ۴۶۳۴۹۴

باانگیزه‌ترین بازیکن برای توقف سپاهان

باانگیزه‌ترین بازیکن برای توقف سپاهان
گروه ورزشی:شجاع خلیل‌زاده در دیدار حساس برابر سپاهان انگیزه بسیار زیادی دارد.به گزارش "ورزش سه"، یکی از بازیکنان مشترک تراکتور و سپاهان که در بازی حساس امروز به میدان خواهد رفت، شجاع خلیل‌زاده است که دو فصل و نیم پیراهن زردپوشان اصفهانی را برتن کرد و حالا رودرروی این تیم قرار خواهد گرفت.

شجاع در فصل نخست و در غیاب سیدجلال و بنگر که به پرسپولیس پیوسته بودند، عملکرد درخشانی را در ترکیب سپاهان از خود به نمایش گذاشت و موفق شد 26 بازی را در لیگ برتر انجام دهد تا یکی از باثبات‌ترین چهره‌های لیگ سیزدهم لقب بگیرد.

نکته جالب در مورد شجاع و سپاهان این است که زردها اولین تیم مدعی و بزرگ شجاع خلیل‌زاده بودند، اما باوجود شروع خوب، در ادامه شجاع چندان حس و حالی خوبی را با این تیم نداشت و برای جدایی هم تلاش خود را کرد که به نتیجه نرسید.

شجاع در ابتدای لیگ پانزدهم برای سپری کردن خدمت سربازی به تراکتور پیوست و بعد از یک فصل در حالی که تمام تلاش خود را برای ترک اردوی سپاهان انجام داد، موفق به این کار نشد تا لیگ شانزدهم را در سپاهان باشد و با چند فصل تاخیر به پرسپولیس بپیوندد.

دوران پرافتخار خلیل‌زاده از لیگ هفدهم با پرسپولیس آغاز شد و او زوج مستحکم دفاعی را با سیدجلال و سپس کنعانی تشکیل داد و از زمان ورود به پرسپولیس فصل را همیشه با قهرمانی به پایان رساند.
البته نکته مهم اینکه بعد از ترک اردوی سپاهان، حضور او در استادیوم نقش جهان همیشه با برخورد عجیب سپاهانی‌ها همراه بود و حتی این بار با پیراهن تراکتور نیز مورد حمله لفظی هواداران این تیم قرار گرفت.به همین دلیل است که شجاع برای بازی حساس با سپاهان از انگیزه زیادی برخوردار است و به عنوان کاپیتان تراکتور با بیشترین روحیه وارد زمین خواهد شد.
برچسب ها: شجاع خلیل‌زاده
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها