به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب : ۴۶۴۴۹۲

توصیه مهم پیشکسوت پرسپولیس به اوسمار

توصیه مهم پیشکسوت پرسپولیس به اوسمار
گروه ورزشی:پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید اوسمار باید بازی‌ها را با آرامش بیشتری دنبال کند تا نوار موفقیت پرسپولیس تداوم پیدا کند.به گزارش ایسنا، اسماعیل حلالی در ارزیابی از عملکرد سرخ پوشان برابر گل گهر که با پیروزی یک بر صفر آن‌ها در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال همراه شد، اظهار کرد: مهم کسب ۳ امتیاز بازی و کم کردن فاصله با صدر جدول بود که این امر مهم اتفاق افتاد و اکنون پرسپولیس با استقلال برای صدرنشینی تنها یک امتیاز اختلاف دارد. البته گل گهر در این بازی عملکرد موفقی نداشت و بازیکنان پرسپولیس باانگیزه‌تر و بهتر بازی را دنبال می‌کردند.
 
وی افزود: درست است در این دیدار بیرانوند حضور نداشت اما با حضور رفیعی درون دروازه پرسپولیس شرایط خوبی داشت و موقعیت زیادی را برای حریف ایجاد نشد. در کل پرسپولیس بازی خوبی را برابر گل گهر به نمایش گذاشت و روند رو به رشدی داشت.
 
این پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس شرایط سخت‌تری را نسبت به استقلال در  ادامه بازی‌ها دارد و حریفان سختی را برای رسیدن به کورس قهرمانی باید پشت سر بگذارد. البته تیمی که به قهرمانی فکر می‌کند باید با آرامش بازی ها را دنبال کند و خود را مدعی قهرمانی بداند.

حلالی همچنین با بیان این که اوسمار باید آرامش خود را حفظ کند، گفت: وی هر چقدر آرامش داشته باشد بهتر می‌تواند پرسپولیس را هدایت کند. او اگر در دیدار با گل گهر ۲ اخطار گرفت، طبیعی بود چون در کنار زمین نمی‌توانست آرامش خود را حفظ کند. اوسمار باید با آرامش بیشتر بازی‌ها را دنبال کند تا کم کم پرسپولیس به صدر جدول برسد.

وی ادامه داد: پرسپولیس در ادامه لیگ با سپاهان و تراکتور نیز بازی دارد. شاید از نظر نفرات سپاهان قوی‌تر از پرسپولیس باشد اما از نظر فنی تیم ما شکل بهتری دارد و اکنون به شرایط آرمانی خود رسیده است. پرسپولیس در حال حاضر در نوار موفقیت قرار گرفته و اگر با تمرکز و دقت بیشتر بازی کند در بازی‌های بعدی نیز می‌تواند عملکرد موفقی داشته باشد.حلالی در پایان گفت: پرسپولیس با ۳ امتیازی که از این بازی گرفت روحیه خوبی پیدا کرده و قطعا اگر با همین روحیه و انگیزه بازی‌های آینده را پیش ببرد قهرمانی دور از دسترس نیست.
برچسب ها: پرسپولیس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها